Hak yemeyi nasılda seviyorlar ya, yazık günah. Malesef alamıyorsunuz hocam, onların çıkardı olarak göstermesi lazım.
valla hocam haram olsun

ozaman bu yapanda şahsi öz amcamdır
Hocam öncelikle anlattığınıza göre işten çıkarılıyorsunuz ama kendi rızanız ile çıkış yaptığınızı söylüyorsunuz bunu çözmeniz lazım. İşsizlik hakediş olayına gelince eğer daha önce işsizlik maaşı almışsanız muhtemelen bir hakediş olur ( yine de işkura sormanız lazım ) eğer ilk defa alacaksanız son çalışılan yerde 600 günü doldurulması gerekiyor.
ilk defa alacagım evet fakat 365 gün civarında.