aokancelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işten çıkarmalar yasak diye biliyorum bu yüzden sen kendin istifa etmişsin gibi göstermişlerdir ama istifa kağıdı vs imzalamadıysan hocam gidip sigorta'dan şikayet edebilirsin imzaladıysan eğer birşey yapamazsım maalesef
herhangi bir şeye imza vs atmadım hocam.