İşsizlik Maaşı - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İşsizlik Maaşı
30
●
633
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
İşsizlik Maaşı
1
2
3
4
23-06-2021, 13:47:30
#28
AldagBilisim
Mutlubiter adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bende kendim çıktım ve başvuru yaptım böyle duruyor.
Ödeme bilgisi listesi de boş.
https://i.hizliresim.com/lzkowh0.png
Hocam işkurun web sitesinden girip bakabilir misiniz
https://esube.iskur.gov.tr/Tazminat/...demePlani.aspx
bu sayfaya girip ekran görüntüsü iletir misin
23-06-2021, 14:08:33
#29
Mutlubiter
AldagBilisim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam işkurun web sitesinden girip bakabilir misiniz
https://esube.iskur.gov.tr/Tazminat/...demePlani.aspx
bu sayfaya girip ekran görüntüsü iletir misin
HAKETMEMİŞ yazıyor hocam baktım teşekkür ederim.
23-06-2021, 14:10:49
#30
AldagBilisim
Mutlubiter adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
HAKETMEMİŞ yazıyor hocam baktım teşekkür ederim.
Prim gününüz yada çıkış nedeniniz yetersiz geliyor olabilir
23-06-2021, 14:15:14
#31
Crazy
burakfakiroglu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
valla hocam haram olsun
ozaman bu yapanda şahsi öz amcamdır
ilk defa alacagım evet fakat 365 gün civarında.
600 gün doldurmuş olmanız durumunda alabilirdiniz ama sizinki de benimle aynı olmuş 1 yıl olduğu için vermiyorlar.
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler