Mutlubiter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende kendim çıktım ve başvuru yaptım böyle duruyor.
Ödeme bilgisi listesi de boş.

https://i.hizliresim.com/lzkowh0.png
Hocam işkurun web sitesinden girip bakabilir misiniz

https://esube.iskur.gov.tr/Tazminat/...demePlani.aspx bu sayfaya girip ekran görüntüsü iletir misin