s_akarisik adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İşsizlik Maaşı
30
●633
- 22-06-2021, 17:00:02O şekilde çıkış yapıldıysa istifa olarak görünmesi imkansız bir durum istifa olarak görünmesi için istifa dilekçesini el ile yazman gerekli işsizlik maaşı başvurusunda bulunabilirsin.burakfakiroglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-06-2021, 17:00:11Bende Bir yıl geçti kco alarak çalışıyorum bu kco bittikten sonra asgari ücret vermicek zaten vermiyordu çıkmak istesem bende mi alamicambytoprak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-06-2021, 17:00:42burakfakiroglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam son 1.5 yıldır iş yerleri iflas/tasfiye açıklamadığı sürece çalışanları işten çıkaramıyorlar. Ben şahsen yorulduğum için bir fabrikamı tasfiye ile kapattım tüm çalışanlarım işsizlik maaşını aldı. Bunun davası yıllarca sürdüğü için böyle kansızlıklar dönüyor maalesef. Siz hakkınızı arasanız, aralarında 3 kişi şahit yazar iş yerine gelmedi derler yine sizin bir şey imzalamanıza gerek kalmadan işten çıkarırlar. - 22-06-2021, 17:01:00hiçbir şekilde imza atmadım hocam yemin ederim.s_akarisik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-06-2021, 17:03:31Hocam o zaman nasıl çıkış yapıldığını öğrenin. İmza atmamış isen zaten kıdem tazminatı hakedişin var vermezler ise işe iade davası yani mahkeme süreci başlıyor demektir. tabi bu durum normal süreç şimdi işten çıkarma yasağı olmasından dolayı işçi çıkarılamıyor ama 29 nolu koddan çıkış yapıldıysa sıkıntı. Kodu öğrenmen laızm.burakfakiroglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca işsizlik ödeneği şartları :
İşsizlik Ödeneğinden Yararlanma Koşulları- Kendi istek ve kusuru dışında işsiz kalmak,
- Hizmet akdinin sona ermesinden önceki son 120 gün hizmet akdine tabi olmak,
- Hizmet akdinin feshinden önceki son üç yıl içinde en az 600 gün süre ile işsizlik sigortası primi ödemiş olmak,
- Hizmet akdinin feshinden sonraki 30 gün içinde en yakın İŞKUR birimine şahsen ya da elektronik ortamda başvurmak,
hocam arkadaşın durumu ile senin durumun farklı olduğundan senin durum hakkında maalesef pek bilgim yok.moncen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 22-06-2021, 17:07:08Hiçbir şeye imza atmadan sgk çıkışı gösterebileceklerini pek fazla zannetmiyorum. İlk olarak e devlet üzerinden hizmet dökümünden giriş çıkış tarihlerini kontrol et tarih görünmüyor ise ilgili iş yerine giderek özlük dosyanı ve çıkış evraklarını talep etmelisin. Herhangi bir işlem yapılmadıysa seni işe devamsızlık olarak gösterme imkanları doğar.burakfakiroglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle