burakfakiroglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hiçbirşeye imza atmadım hocam.
Hocam o zaman nasıl çıkış yapıldığını öğrenin. İmza atmamış isen zaten kıdem tazminatı hakedişin var vermezler ise işe iade davası yani mahkeme süreci başlıyor demektir. tabi bu durum normal süreç şimdi işten çıkarma yasağı olmasından dolayı işçi çıkarılamıyor ama 29 nolu koddan çıkış yapıldıysa sıkıntı. Kodu öğrenmen laızm.

Ayrıca işsizlik ödeneği şartları :

İşsizlik Ödeneğinden Yararlanma Koşulları
  • Kendi istek ve kusuru dışında işsiz kalmak,
  • Hizmet akdinin sona ermesinden önceki son 120 gün hizmet akdine tabi olmak,
  • Hizmet akdinin feshinden önceki son üç yıl içinde en az 600 gün süre ile işsizlik sigortası primi ödemiş olmak,
  • Hizmet akdinin feshinden sonraki 30 gün içinde en yakın İŞKUR birimine şahsen ya da elektronik ortamda başvurmak,
Kaynak

moncen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende Bir yıl geçti kco alarak çalışıyorum bu kco bittikten sonra asgari ücret vermicek zaten vermiyordu çıkmak istesem bende mi alamicam
hocam arkadaşın durumu ile senin durumun farklı olduğundan senin durum hakkında maalesef pek bilgim yok.