bytoprak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam öncelikle anlattığınıza göre işten çıkarılıyorsunuz ama kendi rızanız ile çıkış yaptığınızı söylüyorsunuz bunu çözmeniz lazım. İşsizlik hakediş olayına gelince eğer daha önce işsizlik maaşı almışsanız muhtemelen bir hakediş olur ( yine de işkura sormanız lazım ) eğer ilk defa alacaksanız son çalışılan yerde 600 günü doldurulması gerekiyor.
Bende Bir yıl geçti kco alarak çalışıyorum bu kco bittikten sonra asgari ücret vermicek zaten vermiyordu çıkmak istesem bende mi alamicam