s_akarisik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşten çıkış yaparken imzaladığın kağıtlarda bir çıkış sebebi belirtilmelidir. Bu istifa olarak görünüyorsa ve sen bunu imzaladıysan işsizlik maaşı alma hakkın ne yazık ki olmaz.
hiçbirşeye imza atmadım hocam.