herhangi bir şeye imza vs atmadım hocam.
Hocam son 1.5 yıldır iş yerleri iflas/tasfiye açıklamadığı sürece çalışanları işten çıkaramıyorlar. Ben şahsen yorulduğum için bir fabrikamı tasfiye ile kapattım tüm çalışanlarım işsizlik maaşını aldı. Bunun davası yıllarca sürdüğü için böyle kansızlıklar dönüyor maalesef. Siz hakkınızı arasanız, aralarında 3 kişi şahit yazar iş yerine gelmedi derler yine sizin bir şey imzalamanıza gerek kalmadan işten çıkarırlar.