• 22-06-2021, 17:08:51
    #19
    Twitter Hesap Sağlayıcısı
    s_akarisik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiçbir şeye imza atmadan sgk çıkışı gösterebileceklerini pek fazla zannetmiyorum. İlk olarak e devlet üzerinden hizmet dökümünden giriş çıkış tarihlerini kontrol et tarih görünmüyor ise ilgili iş yerine giderek özlük dosyanı ve çıkış evraklarını talep etmelisin. Herhangi bir işlem yapılmadıysa seni işe devamsızlık olarak gösterme imkanları doğar.
    Hiçbir şeye imza atmadım hocam giriş çıkış tarihi görünüyor
  • 22-06-2021, 17:12:10
    #20
    burakfakiroglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiçbir şeye imza atmadım hocam giriş çıkış tarihi görünüyor
    Çıkış tarihi görünüyor ise iş yerinde toplam çalışma süren 1 yıl dan fazla ise Kıdem Tazminatı evrağını düzenlemelerini vede ödemenin yapılmasını talep edebilirsin. Bu süre dolmadı ise sadece 14 günlük olan İhbar Tazminatını talep edebilirsin bunların ödemesi yapılmadıysa tabi ki sonrasında da işsizlik maaşına başvuruda bulunabilirsin.
  • 22-06-2021, 17:13:30
    #21
    Twitter Hesap Sağlayıcısı
    s_akarisik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çıkış tarihi görünüyor ise iş yerinde toplam çalışma süren 1 yıl dan fazla ise Kıdem Tazminatı evrağını düzenlemelerini vede ödemenin yapılmasını talep edebilirsin. Bu süre dolmadı ise sadece 14 günlük olan İhbar Tazminatını talep edebilirsin bunların ödemesi yapılmadıysa tabi ki sonrasında da işsizlik maaşına başvuruda bulunabilirsin.
    1 yıldan fazla toplam çalışma sürem hocam öncelikle kıdem tazminatına başvuru yapıyorum sanırım.
  • 22-06-2021, 17:14:13
    #22
    Hocam geçen yaz arkadaşım kendi isteğiyle çıktı. Ama pandemi dönemi olduğu için şartları da sağlayınca ona işsizlik maaşı verdiler.

    En az 600 gün sigortaniz olması gerekiyor diye biliyorum. Biraz araştırıp şansınızı deneyin.

    Geçmiş olsun bu arada. Tazminat da vermeleri gerekiyordu. 1 yada 1.5 aylık maaşti diye hatırlıyorum..
  • 22-06-2021, 17:15:31
    #23
    Twitter Hesap Sağlayıcısı
    Fatoshisme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam geçen yaz arkadaşım kendi isteğiyle çıktı. Ama pandemi dönemi olduğu için şartları da sağlayınca ona işsizlik maaşı verdiler.

    En az 600 gün sigortaniz olması gerekiyor diye biliyorum. Biraz araştırıp şansınızı deneyin.

    Geçmiş olsun bu arada. Tazminat da vermeleri gerekiyordu. 1 yada 1.5 aylık maaşti diye hatırlıyorum..
    hocam bu darbeyi amcamızdan yedik teşekkür ediyorum bu arada fakat haksızlıktır hakkımı aramak istiyorum sırf böyle yaptığı için.
  • 22-06-2021, 17:15:46
    #24
    burakfakiroglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 yıldan fazla toplam çalışma sürem hocam öncelikle kıdem tazminatına başvuru yapıyorum sanırım.
    Başvuru yapmana gerek yok zaten onların hesaplayıp yatırması gerekli sadece çıkış evraklarını imzalamadığını vede tazmimat ödemelerinin yapılmadığını muhasebe veya ik bölümü ile konuşabilirsin.
  • 22-06-2021, 17:17:17
    #25
    Twitter Hesap Sağlayıcısı
    s_akarisik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başvuru yapmana gerek yok zaten onların hesaplayıp yatırması gerekli sadece çıkış evraklarını imzalamadığını vede tazmimat ödemelerinin yapılmadığını muhasebe veya ik bölümü ile konuşabilirsin.
    hocam öncelikle onların hesaplayıp yatırması gerekiyor dediniz fakat yapmaz onlar tanıyorum ayrıca muhasebe departmanlarını tanımıyorum
  • 22-06-2021, 17:17:49
    #26
    Bende kendim çıktım ve başvuru yaptım böyle duruyor.
    Ödeme bilgisi listesi de boş.

    https://i.hizliresim.com/lzkowh0.png
  • 22-06-2021, 17:19:22
    #27
    Twitter Hesap Sağlayıcısı
    Mutlubiter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende kendim çıktım ve başvuru yaptım böyle duruyor.
    Ödeme bilgisi listesi de boş.

    https://i.hizliresim.com/lzkowh0.png
    Türkiye İş Kurumu - Kayıt bulunamadı. diyor bendede hocam başvuru az önce yapmış bulunmaktayım.