s_akarisik adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İşsizlik Maaşı
30
●633
- 22-06-2021, 17:12:10Çıkış tarihi görünüyor ise iş yerinde toplam çalışma süren 1 yıl dan fazla ise Kıdem Tazminatı evrağını düzenlemelerini vede ödemenin yapılmasını talep edebilirsin. Bu süre dolmadı ise sadece 14 günlük olan İhbar Tazminatını talep edebilirsin bunların ödemesi yapılmadıysa tabi ki sonrasında da işsizlik maaşına başvuruda bulunabilirsin.burakfakiroglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-06-2021, 17:13:301 yıldan fazla toplam çalışma sürem hocam öncelikle kıdem tazminatına başvuru yapıyorum sanırım.s_akarisik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-06-2021, 17:14:13Hocam geçen yaz arkadaşım kendi isteğiyle çıktı. Ama pandemi dönemi olduğu için şartları da sağlayınca ona işsizlik maaşı verdiler.
En az 600 gün sigortaniz olması gerekiyor diye biliyorum. Biraz araştırıp şansınızı deneyin.
Geçmiş olsun bu arada. Tazminat da vermeleri gerekiyordu. 1 yada 1.5 aylık maaşti diye hatırlıyorum.. - 22-06-2021, 17:15:31hocam bu darbeyi amcamızdan yedikFatoshisme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkür ediyorum bu arada fakat haksızlıktır hakkımı aramak istiyorum sırf böyle yaptığı için.
- 22-06-2021, 17:15:46Başvuru yapmana gerek yok zaten onların hesaplayıp yatırması gerekli sadece çıkış evraklarını imzalamadığını vede tazmimat ödemelerinin yapılmadığını muhasebe veya ik bölümü ile konuşabilirsin.burakfakiroglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-06-2021, 17:17:17hocam öncelikle onların hesaplayıp yatırması gerekiyor dediniz fakat yapmaz onlar tanıyorums_akarisik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ayrıca muhasebe departmanlarını tanımıyorum
- 22-06-2021, 17:17:49Bende kendim çıktım ve başvuru yaptım böyle duruyor.
Ödeme bilgisi listesi de boş.
https://i.hizliresim.com/lzkowh0.png - 22-06-2021, 17:19:22Türkiye İş Kurumu - Kayıt bulunamadı. diyor bendede hocam başvuru az önce yapmış bulunmaktayım.Mutlubiter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkür ediyorum bu arada fakat haksızlıktır hakkımı aramak istiyorum sırf böyle yaptığı için.