Hiçbir şeye imza atmadım hocam giriş çıkış tarihi görünüyor
Çıkış tarihi görünüyor ise iş yerinde toplam çalışma süren 1 yıl dan fazla ise Kıdem Tazminatı evrağını düzenlemelerini vede ödemenin yapılmasını talep edebilirsin. Bu süre dolmadı ise sadece 14 günlük olan İhbar Tazminatını talep edebilirsin bunların ödemesi yapılmadıysa tabi ki sonrasında da işsizlik maaşına başvuruda bulunabilirsin.