Hocam geçen yaz arkadaşım kendi isteğiyle çıktı. Ama pandemi dönemi olduğu için şartları da sağlayınca ona işsizlik maaşı verdiler.
En az 600 gün sigortaniz olması gerekiyor diye biliyorum. Biraz araştırıp şansınızı deneyin.
Geçmiş olsun bu arada. Tazminat da vermeleri gerekiyordu. 1 yada 1.5 aylık maaşti diye hatırlıyorum..