s_akarisik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başvuru yapmana gerek yok zaten onların hesaplayıp yatırması gerekli sadece çıkış evraklarını imzalamadığını vede tazmimat ödemelerinin yapılmadığını muhasebe veya ik bölümü ile konuşabilirsin.
hocam öncelikle onların hesaplayıp yatırması gerekiyor dediniz fakat yapmaz onlar tanıyorum ayrıca muhasebe departmanlarını tanımıyorum