s_akarisik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çıkış tarihi görünüyor ise iş yerinde toplam çalışma süren 1 yıl dan fazla ise Kıdem Tazminatı evrağını düzenlemelerini vede ödemenin yapılmasını talep edebilirsin. Bu süre dolmadı ise sadece 14 günlük olan İhbar Tazminatını talep edebilirsin bunların ödemesi yapılmadıysa tabi ki sonrasında da işsizlik maaşına başvuruda bulunabilirsin.
1 yıldan fazla toplam çalışma sürem hocam öncelikle kıdem tazminatına başvuru yapıyorum sanırım.