1 yıldan fazla toplam çalışma sürem hocam öncelikle kıdem tazminatına başvuru yapıyorum sanırım.
Başvuru yapmana gerek yok zaten onların hesaplayıp yatırması gerekli sadece çıkış evraklarını imzalamadığını vede tazmimat ödemelerinin yapılmadığını muhasebe veya ik bölümü ile konuşabilirsin.