365 gündür sigortalı bir işçi olarak çalıştım , fakat bazı sebeplerden dolayı işten çıkartıldım fakat ben kendi rızamla çıkış yaptım diye sigortamı iptal ettirdiler. ben işsizlik maaşına başvuru yapsam sonuç ne olur ?