burakfakiroglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
365 gündür sigortalı bir işçi olarak çalıştım , fakat bazı sebeplerden dolayı işten çıkartıldım fakat ben kendi rızamla çıkış yaptım diye sigortamı iptal ettirdiler. ben işsizlik maaşına başvuru yapsam sonuç ne olur ?
Hocam öncelikle anlattığınıza göre işten çıkarılıyorsunuz ama kendi rızanız ile çıkış yaptığınızı söylüyorsunuz bunu çözmeniz lazım. İşsizlik hakediş olayına gelince eğer daha önce işsizlik maaşı almışsanız muhtemelen bir hakediş olur ( yine de işkura sormanız lazım ) eğer ilk defa alacaksanız son çalışılan yerde 600 günü doldurulması gerekiyor.