Konu
İşsizlik Maaşı
22-06-2021, 16:57:47
#6
aokancelik
işten çıkarmalar yasak diye biliyorum bu yüzden sen kendin istifa etmişsin gibi göstermişlerdir ama istifa kağıdı vs imzalamadıysan hocam gidip sigorta'dan şikayet edebilirsin imzaladıysan eğer birşey yapamazsım maalesef