işten çıkarmalar yasak diye biliyorum bu yüzden sen kendin istifa etmişsin gibi göstermişlerdir ama istifa kağıdı vs imzalamadıysan hocam gidip sigorta'dan şikayet edebilirsin imzaladıysan eğer birşey yapamazsım maalesef