nsjedi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Panik Atak Olan Var mı ?
54
●996
- 04-02-2021, 00:08:59Benzer şeyler oluyordu bende de şu an bayagı azaltı ancak nefes yetersizligi hala var.
- 04-02-2021, 00:12:05panik atak değil de yaygın anksiyete bozuklkuğu var sınavım zamanında kalbim o kadar çarpıntı yapıyordu ki hep kalp ile ilgili birşey sanıyorduk hatta anjiyoya benzer bir işlem dahi oldum ilaç aldıktan sonra çok şükür fazla birşey olmadı 1 2 kere yakaladı ama hemen balkona çıktım biraz iyi şeyler düşünüp bu atağın sadece düşünceler nedeniyle ortaya çıktığını kendime kabul ettirdim şuan için çok şükür herhangi bir atak yaşamıyorum allah düşmanımın da başına vermesin çok kötü birşey
- 04-02-2021, 00:15:55Aynen yaşayan biliyor ne illet bir şey oldugunu.Bir daha yakalanmamanız dilegiyle saglıklı günler dilerim.doganuludogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
EDİT:BU konu ne ara popilere çıktı böyle.Demekki bu illeti yaşayan gerçekten çokmuş . - 04-02-2021, 00:19:52Panik bozukluk son zamanlarda herkes yaşıyor. İlacı çok ama çözüm gene kafada bitiyor.
xanax iyi geliyor ani atakda sakinlik hoş ama psikolog ve telkin en önemlisi
bende yaşıyorum arada yapacak bir şey yok. Korkmayın yeter
hayat kaliyesini baya etkiliyor ama diyet yapın - 04-02-2021, 00:28:55Kafada bitiyor evet ama bazen zor oluyor.Dediginiz ilaçı duydum ama ben sakinleştirici kullanmak istemiyorum.Daha önce çok kullandım ve etkisini gayet iyi biliyorum.Şu an amacım diyet ve spor ama nasip inşallah füzelir bir an önce.Yorumunuz için ve zaman ayrıdıgınız için tşk ederim.mertcangokgoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-02-2021, 22:51:50ben ben ben
çok çektim paxera bir senedir kullanıyorum zanax (bir ay bağımlılık yapıyor) paxera tek geçerim halen kullanıyorum normal hayatımda etki ediyor relax oluyorum sinir sıfıra düşürdü ama panik geliyor mu ufak sıkıntı yaşadığım anda başlıyor baş etmeyi bilmek gerek bazen panik gelse de özlüyorum diyoum
)))
- 05-02-2021, 00:03:05Aynen ben de paxeranın faydasını görmeye başladım yaklaşık 4-5 aydır kullanıyorum şu an 40lık ve valedon damlayı.Panik atak gelmesin hocam çok kötü ...Size ve kendime sağlıklı günler diliyorum.Hayırlı geceler.alp_dedee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-02-2021, 13:16:33Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.Yıllarca çektim o rahatsızlığı.Bir çok psikolga ve pskiyatre gittim.Bir çok ilaç kullandım.Dip not olarak arkadaşlar ilaç isimleri yazmazsa sevinirim çünkü genç arkadaşlarımız var.Eczanelerden direk alanabiliyor bazı ilaçlar.
İlk önce panik atak oldum.Nöbetlerde kendimi hastaneye attım.Bana kalırsa ölüyordum ama doktorlar birşeyimin olmadığına inanıyorlardı.Sonra kalbimi daha fazla dinlemeye ufak bir ritim bozukluğuna neden oldu.Bu sefer daha çok kaygılandım.Devamlı kalbimi düşünüyordum.Sonra bu kaygı anksiyete bozukluğuna gitti.Ciddi sorunlar yaşadım.Üst geçitten geçemiyor.Evden dışarı çıkmaya korkuyordum.Artık beynimde birşeyler olduğunu düşündüm.Nörolojiye gittim.Beyinden tomografi çektiler.Kadın gerçekten harika bir doktordu.Sonra kan değerlerimi ölçmek istedi.D vitamini ve B12 yerlerde olduğu çıktı.Nedende bunlardanmış.O zaman kadar hiç bir psikolog veya psikiyatrı kan değerlerimi merak etmedi.Bazıları direk ilaçı yazıp gönderdi.Sonra o kadın bir bir psikiyatre yönlendirdi.
Harika bir doktordu.İlaçı devamlı değil belli bir süre kullanmayı hedefliyordu.Bana ödevler vs veriyordu.İlaçı şöyle özetliyordu.Misal ayağın kırıldı ve alçıdasın.Belli bir süre koltuk değnekleri ile yürümen lazım.Sonra ayağın iyileşince onları atacaksın.İlaçta bunun gibi ayağın iyileşene kadar demişti.Sonra terapi eşliğinden ilaç kullandım ve bıraktım.
Dostum narin insanlarız.Fazla detaycıyız.Bunun için aldırış etme.İbadet et yada spor yap.Sporda ilaçtaki senatorini alıyorsun zaten.Korkma defalarca doktora gitmişsindir ve kalbinde birşey olmadığuına dair ir çok raporun vardır.Korkma dostum korkularının üzerine git ve hayatında strese neden olan kim varsa çıkart. - 05-02-2021, 14:14:36Yorumunuzu ve tavsiyelerinizi dikkate alacağım.Zaman ayırdığınız ve tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim.İşiniz gücünüz rast gitsin.sengulfaruk1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
) Geceleri korkarak uyanmalar filan mghnfd