ben ben ben

çok çektim paxera bir senedir kullanıyorum zanax (bir ay bağımlılık yapıyor) paxera tek geçerim halen kullanıyorum normal hayatımda etki ediyor relax oluyorum sinir sıfıra düşürdü ama panik geliyor mu ufak sıkıntı yaşadığım anda başlıyor baş etmeyi bilmek gerek bazen panik gelse de özlüyorum diyoum

)))
Aynen ben de paxeranın faydasını görmeye başladım yaklaşık 4-5 aydır kullanıyorum şu an 40lık ve valedon damlayı.Panik atak gelmesin hocam çok kötü ...Size ve kendime sağlıklı günler diliyorum.Hayırlı geceler.