• 03-02-2021, 02:34:20
    #28
    torres_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    12-13 yaşlarımda panik atak rahatsızlığına yakalanmıştım. O dönem çocuk olduğum ve bu konuda bilgisiz olduğum için kalp rahatsızlığından şüphelenmiştik. Çünkü ne zaman evden çıkıp okula yürümeye başlasam ( ki okul 5dk mesafedeydi) senelerdir hala tam tarifini yapamadığım "etrafın sahteleşmesi" hissi başlıyor akabinde ellerimin parmak uçları başlıyor ve sonrasında da komple kollarım uyuşuyordu, dolayısıyla yığılıp kalıp insanlardan bana eve kadar eşlik etmesini rica edip eve geri dönüyordum. Kalp sorunu sandığımız için bir dizi doktor ve bir dizi test geçirdim fakat bir sonuç elde edemedik. Sonrasında bir psikolog vasıtası ile panik atak olduğumu öğrendim. O dönemki doktorumuz yaşım küçük olmasına rağmen xanax ve lustral başlamıştı. Yanlış hatırlamıyorsam lustrali düzenli xanaxı atak durumlarında kullanıyordum. Tabi bu dönem 6-7-8. Sınıf dönemlerime denk geliyor, övünmek gibi olmasın bu döneme kadar kolejlerden teklif almış deneme sınavlarından tam puana yakın puanlar alan geleceği çok parlak bir çocuktum. Fakat ne yazık ki bu sancılı süreçte her sene okulun yarısına gidemiyordum. Çok uzattım farkındayım ama; sonrasında bu ataklar git gide azaldı. Sanırım bunda sorunun sebebini bulup bunun üzerine gitmemin payı vardı. Ben evimden, ailemden ve en çok da annemden ayrılmaktan korkuyordum. Zamanla bu korku bende azaldıkça ve de büyüdükçe panik atak iyice seyreldi, akabinde lise dönemimde tamamen durdu. Şuan 24 yaşımdayım ve sanırım rahat bir 8-9 senedir panik atağın p'sini geçirmedim. Ki temel sebebi ailemden ayrı kalma korkusu olmasına karşın bundan 5 sene evvel babamı kaybettim o dönemde bile depresyon sorunlarım olsa dahi hiç kriz geçirmedim. Kusura bakmayın bu saatte böyle uzun bir yazı yazdım yukarıda bir abimiz uzun uzun yazdı diye. Umuyorum ki az da olsa faydası olur. Sevgilerimle yazım veya anlatım hatası olduysa affola
    Ne demek vakit ayırdığınız için çok teşekkür ederim.Kurtulmanıza sevindim gerçekten.Darısı benim başıma.Hayırlı geceler dilerim.

    Sillage adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de var. Stres seviyem yükseldiği zaman panik atak tetikleniyor ardından taşikardi sorunu yaşıyorum. Panik atak sorun değil değilde şu kalp atışımın hızlanması beni çok korkutuyor akıllı saat ile kontrol altına alabileceğimi düşünüyorum bakalım bu ay içerisinde bir tane alacağım.
    Bende de stresde çok tetikliyor.Umarım siz de kontrol altına alırsınız.Hayırlı geceler diler yorumunuz için teşekkür ederim.
  • 03-02-2021, 02:34:37
    #29
    Ilacın etkisi kesinlikle önemli birde her ilaç her insanda aynı etkiyi yapmaz sana iyi gelen bana iyi gelmeyebilir doğru ilacı bulmak önemli bunu doktorda bilemez ancak deneme yanılma yolu ile bulunuyor ayrıca iyi bir psikiyatr ile bilişsel terapi ye girin derim onun amacı düşünceleri anılar yaşanmış olaylara karşı nasıl düşünülmesi ve bilinçaltının nasıl davranması gerektiğini ortaya koyar siz farkında olmadan doğru düşünceleri elde edersiniz ve ataklar kaybolur
  • 03-02-2021, 02:42:43
    #30
    adasali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ilacın etkisi kesinlikle önemli birde her ilaç her insanda aynı etkiyi yapmaz sana iyi gelen bana iyi gelmeyebilir doğru ilacı bulmak önemli bunu doktorda bilemez ancak deneme yanılma yolu ile bulunuyor ayrıca iyi bir psikiyatr ile bilişsel terapi ye girin derim onun amacı düşünceleri anılar yaşanmış olaylara karşı nasıl düşünülmesi ve bilinçaltının nasıl davranması gerektiğini ortaya koyar siz farkında olmadan doğru düşünceleri elde edersiniz ve ataklar kaybolur
    İnşallah .Teşekkür ederim.
  • 03-02-2021, 02:49:12
    #31
    abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Paxera 40lık ve valedol kullanıyorum .Doktora gittimde bu dediginiz ilaçı da sorayım mı hocam yada isteyeyim mi kendisinden direk ?
    Hocam doktora söyleyin ve paxil kullansam daha iyi olmaz mı diye sorun. Çünkü paxera yetersiz bu konuda. En uzman ilaç ki ben gerçekten bu hastalıkta profesyonelim en iyisi paxil. Ben dediğim gibi 1.5 yıldır çekiyorum. Size düzgünce yazayım. Sırayla hastalığın seyri şöyle olacak.
    Mide ve bağırsak sorunları yani yetersiz gelecek. Serotonin eksikliği insülin direncini artıracak. Yediğin karbonhidratlar şekere dönüşeceği için onlarda rahatsız edecek. Şeker tatlı sigara çay kahve kesinlikle uzak durun nefes darlığı artar. Bütün karın bölgesi ağrır mahveder. Bu hastalık bağırsak florasını bozuyor çünkü vücut fonksiyonları çalışmıyor. Mide ve bağırsak tembellesiyor kaslarcalismiyor. Bu sebeple bağırsak floraniz bozulacak. Maya mntarlari kötüdür ve iyi bakterileri öldürecektir. Entero germinayi mutlaka kullanın zararsız. Magnezyum mutlaka kullanın zararsız. D vitamini ölçün eksikse tamamlayın. Demir B1 B12 vs ölçün tamamlayın. Ayrıca diyette yiyebileceğiniz besinler şekersiz olacak. Ağırlık sebze. Meyvelerde yasak. Karabuğday var onu her zaman yiyebilirsiniz. Ben 2 yıldır karabuğday salata tarzı yiyorum. Ayrıca kefir mutlaka için. Su ben günde 8 litre içiyorum belki daha fazla su çok önemli. Suyu çok için iyilestiriyor. Karabugdayi pilav gibi yapın yeyin. Tuz olarak kaya tuzu kullanın. Bu şekilde devam ederseniz 6ayda müthiş düzelme olacak. Karabuğday hem lif hem enerji olarak size destek olacak kiloda kaybetmezsiniz ayrıca bağırsak florasi ve kabızlığı düzeltir. Ama şunu bilin ki şeker düşmanınız. Eğer mümkünse her sabah bir diş sarımsak küçük küçük kesip su ile ackarna yutun. Korona bile işlemez.
  • 03-02-2021, 03:00:57
    #32
    ahmettokmak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam doktora söyleyin ve paxil kullansam daha iyi olmaz mı diye sorun. Çünkü paxera yetersiz bu konuda. En uzman ilaç ki ben gerçekten bu hastalıkta profesyonelim en iyisi paxil. Ben dediğim gibi 1.5 yıldır çekiyorum. Size düzgünce yazayım. Sırayla hastalığın seyri şöyle olacak.
    Mide ve bağırsak sorunları yani yetersiz gelecek. Serotonin eksikliği insülin direncini artıracak. Yediğin karbonhidratlar şekere dönüşeceği için onlarda rahatsız edecek. Şeker tatlı sigara çay kahve kesinlikle uzak durun nefes darlığı artar. Bütün karın bölgesi ağrır mahveder. Bu hastalık bağırsak florasını bozuyor çünkü vücut fonksiyonları çalışmıyor. Mide ve bağırsak tembellesiyor kaslarcalismiyor. Bu sebeple bağırsak floraniz bozulacak. Maya mntarlari kötüdür ve iyi bakterileri öldürecektir. Entero germinayi mutlaka kullanın zararsız. Magnezyum mutlaka kullanın zararsız. D vitamini ölçün eksikse tamamlayın. Demir B1 B12 vs ölçün tamamlayın. Ayrıca diyette yiyebileceğiniz besinler şekersiz olacak. Ağırlık sebze. Meyvelerde yasak. Karabuğday var onu her zaman yiyebilirsiniz. Ben 2 yıldır karabuğday salata tarzı yiyorum. Ayrıca kefir mutlaka için. Su ben günde 8 litre içiyorum belki daha fazla su çok önemli. Suyu çok için iyilestiriyor. Karabugdayi pilav gibi yapın yeyin. Tuz olarak kaya tuzu kullanın. Bu şekilde devam ederseniz 6ayda müthiş düzelme olacak. Karabuğday hem lif hem enerji olarak size destek olacak kiloda kaybetmezsiniz ayrıca bağırsak florasi ve kabızlığı düzeltir. Ama şunu bilin ki şeker düşmanınız. Eğer mümkünse her sabah bir diş sarımsak küçük küçük kesip su ile ackarna yutun. Korona bile işlemez.

    Şu an migde rahatsızlıgım var evet hatta kilo almaya başladım 105 kiloyum şu an ve 172 boy..Sigarı bıraktım ve 2 seneyi geçti.Nescafe ve diger kahveleri içmiyorum.Sadece yeşil çay içiyorum şu an ..Bu ara çok sık tatlı krizi oluyor .Yazdıklarınızdan anladıgım beslenmeyede çok dikkat etmek gerek .Başlıca aklıma takılanları sorayım sırayla cevaplarsanı çok memnun olurum tabi vaktiniz oldugunda .

    1.Paxili doktora gittigimde dediginiz gibi söyleyecegim.Tatlı çok yiyorum bu ara ve sıkıntı yapıyor bunu kesinlikle azaltmalıyım sanırım degil mi şeker olayını ?
    2.Bu hastalıkda migde şişkinligi ve bagırsak sorununu nasıl aşabilirim ?
    3.Entero gerniya dediginz tam olarak nedir ve nerden temin edilir anlamadığımdan soruyorum.
    4.Magnezyum olayını tam anlamadım bunu nasıl yapabilirim kullanımı biraz daha açıklarsanız iyi olur.
    kefir dediginize de bakacagım not ettim.Tuz pek kullanmam yemeklerde.Suyu az içiyorum onu çogaltmam lazım dediginiz gibi .
    Spor olayını nasıl düzene sokabilirim sıkıntıya girmeden .
    Teşekkürler.
  • 03-02-2021, 03:11:24
    #33
    Mide şişkinliği ve bağırsak sorunu her sabah bir diş sarımsak küçük doğrayıp hap gibi yutun. Şeker gluten ekmek kuru fasulye pirinç bulgur bunları terk edin. Patlıcan yemeği karabuğday sebze yemekleri yeyin. Ispanak yeyin. Şişkinlik için 2 haftada bir gün İngiliz karbonati için.

    Magnezyum suda kendiliğinden erir eczanelerde var magnorm. Günde bir defa gece yatmadan. Magnezyum vücuttaki kasları düzeltecek solunum sistemini düzene sokacak.

    Enterogermina eczanelerde takviye edici gıda olarak satılır her sabah aç karna su gibi için. Zaten su gibidir.

    Kefir marketlerde satılır alın günde iki bardak için bağırsaktaki iyi bakteriler çoğaldıkça mide ve bagirsaklar rahatlayacak. Tuvalet düzene girecek. Suyu mutlaka cogaltin en etkili silah su.

    Şeker tatlı vs cikolata aman uzak durun.

    Sabah kahvaltı zeytin domates salatalık ve yumurta harici yemeyin. Öğle ve akşam karabuğday olur ıspanak olur. Tavuk olur sade bu şekilde devam edin. Yani bagirsaktaki kötü bakterileri mantarı beslemeyin.

    Spor olarak sadece yürüyüş yapın. Zor ama mecbur. Harici bir şey yapıp kalbinizi yormayın.

    Doktora mutlaka bildirin paxili. Öte yandan dediğim diyeti uygulayın.

    Siz limon sarımsak bunlara ağırlık verin. Meyve olarak haftada 1 dilim ananas sadece.

    Öte yandan günde bir greyfurt yiyebilirsiniz zararı yok.

    Asitli içeceklerden uzak durun soda dahil.

    Ev yoğurdu bol bol yemeklerin yanında yiyin.

    Şişkinlik çok olursa bir çay bardağına 1 çay kaşığı kimyon koyup karıştırıp için anında düzeltir.

    Eğer çok bağırsak mide sorunu olursa her sabah ev yoğurdun içine pul biberi atıp yiyin.
  • 03-02-2021, 03:18:43
    #34
    ahmettokmak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mide şişkinliği ve bağırsak sorunu her sabah bir diş sarımsak küçük doğrayıp hap gibi yutun. Şeker gluten ekmek kuru fasulye pirinç bulgur bunları terk edin. Patlıcan yemeği karabuğday sebze yemekleri yeyin. Ispanak yeyin. Şişkinlik için 2 haftada bir gün İngiliz karbonati için.

    Magnezyum suda kendiliğinden erir eczanelerde var magnorm. Günde bir defa gece yatmadan. Magnezyum vücuttaki kasları düzeltecek solunum sistemini düzene sokacak.

    Enterogermina eczanelerde takviye edici gıda olarak satılır her sabah aç karna su gibi için. Zaten su gibidir.

    Kefir marketlerde satılır alın günde iki bardak için bağırsaktaki iyi bakteriler çoğaldıkça mide ve bagirsaklar rahatlayacak. Tuvalet düzene girecek. Suyu mutlaka cogaltin en etkili silah su.

    Şeker tatlı vs cikolata aman uzak durun.

    Sabah kahvaltı zeytin domates salatalık ve yumurta harici yemeyin. Öğle ve akşam karabuğday olur ıspanak olur. Tavuk olur sade bu şekilde devam edin. Yani bagirsaktaki kötü bakterileri mantarı beslemeyin.

    Spor olarak sadece yürüyüş yapın. Zor ama mecbur. Harici bir şey yapıp kalbinizi yormayın.

    Doktora mutlaka bildirin paxili. Öte yandan dediğim diyeti uygulayın.

    Siz limon sarımsak bunlara ağırlık verin. Meyve olarak haftada 1 dilim ananas sadece.

    Öte yandan günde bir greyfurt yiyebilirsiniz zararı yok.

    Asitli içeceklerden uzak durun soda dahil.

    Ev yoğurdu bol bol yemeklerin yanında yiyin.

    Şişkinlik çok olursa bir çay bardağına 1 çay kaşığı kimyon koyup karıştırıp için anında düzeltir.

    Eğer çok bağırsak mide sorunu olursa her sabah ev yoğurdun içine pul biberi atıp yiyin.
    Kuru fasulyfasulye pirinc ve bulgur .Bu üçünü yemek olarak genelde yapiyorum.Acikcasi pek yemek yapmayi bilmiyorum o yuzden ama sanirim farkli farkli yemek ogrenme zamani geldi.Seker tatliyi kesiyorum.Suyu cogaltiyorum ve diger dediklerinizi ilk firsatta uygulamaya koyacagim .Hayirli geceler diler cevabinizi icin tsk ederim.İsiniz gucunuz rast gitsin.
  • 03-02-2021, 04:05:19
    #35
    abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar.Panikatak hastasıyım ve düzenli ilaç ve özel psikiyatrim mevcut..İlk başlara göre ileri düzeyde düzelme mevcut ancak yine de ara ara nöbeti gelmiyor değil.Konu açma sebebime gelince .Aramızda panikatak olan ve ilaç kullanan varsa bir kaç soru sormak istiyorum.
    Örnek spor yaparken bir zorluk çekiyor musunuz ?
    Kalbinize siz de fazla mı duyarlısınız ve bunun önüne nasıl geçiyorsunuz ?
    Panik atak Nöbeti sırasında ne yapıyorsunuz ?
    Tabiki bu tarz soruları doktoruma da soruyorum ve tavsiyelerini alıyorum ancak ben yine de benimle benzer tarz sorunlar yaşanlarla dertleşmek istedim.
    Herkeze iyi forumlar dilerim.

    Ben bir hastanenin 11 katında kalp krizi geçiriyor sanarak acile indirildim. Kan almalar ekg tansiyon emar tomografi. Ne varsa çektik. Doktora göre turp gibiydim ama vucudum yanıyor geliyordu bana. Korkuyordum, birazdan ölcem dedim herhalde.

    O gün 2 serum, sakinleştirici felan verdiler uyudum. Uyandığımda garip hissetmeler korkmalar vs yine başladı.

    Polikinlikleri dolaşmaya başladım. Beyin,kalp,dahiliye, kulak vs
    Tabi büyük bir hata yapıyordum. Şikayet olarak: başım dönüyor, vucudum bana çok sıcak geliyor diyordum.

    Korkuyorum deseydim psikiyatriyi erken bulurdum belki. Tam 3 gün sürdü psikiyatriyi bulmam.

    Bulduktan sonra düzelmeye başladım. Arada panik atak geçirdim elbette.

    3 yıl oldu. Hala ilaç kullanıyorum.

    Panik atak geçirmim yeter. Ölene kadar kullanabilirim ilaç .

    O günden sonra 2 kattan fazla çıkamıyorum. Çıkarsam panik atak belirtileri çıkıyor ortaya.
  • 03-02-2021, 04:14:40
    #36
    dilenci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bir hastanenin 11 katında kalp krizi geçiriyor sanarak acile indirildim. Kan almalar ekg tansiyon emar tomografi. Ne varsa çektik. Doktora göre turp gibiydim ama vucudum yanıyor geliyordu bana. Korkuyordum, birazdan ölcem dedim herhalde.

    O gün 2 serum, sakinleştirici felan verdiler uyudum. Uyandığımda garip hissetmeler korkmalar vs yine başladı.

    Polikinlikleri dolaşmaya başladım. Beyin,kalp,dahiliye, kulak vs
    Tabi büyük bir hata yapıyordum. Şikayet olarak: başım dönüyor, vucudum bana çok sıcak geliyor diyordum.

    Korkuyorum deseydim psikiyatriyi erken bulurdum belki. Tam 3 gün sürdü psikiyatriyi bulmam.

    Bulduktan sonra düzelmeye başladım. Arada panik atak geçirdim elbette.

    3 yıl oldu. Hala ilaç kullanıyorum.

    Panik atak geçirmim yeter. Ölene kadar kullanabilirim ilaç .

    O günden sonra 2 kattan fazla çıkamıyorum. Çıkarsam panik atak belirtileri çıkıyor ortaya.
    Panik atak geçirmim yeter. Ölene kadar kullanabilirim ilaç .
    Aynen hocam.Yaşayan bilir ne illet birşey oldugunu.Tez zamanda sizin de duzelmeniz dilegiyle tskler hayırlı geceler.