• 03-02-2021, 04:34:52
    #37
    abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Panik atak geçirmim yeter. Ölene kadar kullanabilirim ilaç .
    Aynen hocam.Yaşayan bilir ne illet birşey oldugunu.Tez zamanda sizin de duzelmeniz dilegiyle tskler hayırlı geceler.
    İlaç işine gelecek olursak. Yukarıda bir arkadaş paxera bi işe yaramıyor demiş. Onun için yaramıyor olabilir elbette. Doktorunuza uymanız yeterli. İlaç tavsiyelerine kulak asmayın.

    Mesela bir başka bir ilde panik atak geçirdikten hemen sonra ekşi sözlükten “rivotril” i öneren arkadaşlar vardı.

    Hastaneye koştum rivotrili(damla) yazdırdım. Dr. 2-3 damla al dedi ben 6-7 damla aldım.
    30 dk sonra dünyanın altına dinamit yerleştirip patlatacak kıvama gelmiştim 😁

    Baktım 10 numara bişeymiş, bitene kadar kullandım. 0 sıkıntı.

    Sonra kendi dr. Ma gidip durumu anlattım.

    Dedi biz rivotrili bağımlılara kontrol altında veriyoruz.
    Şimdi sana 1 rivo daha yazacam 1. Gün 5 damla.....7 gün bırak rivoyu dedi.

    Özetle drler panik atağı ilaçla yoketmeye çalışmıyor. Onunla yaşamaya yardımcı olacak ilaçlar veriyorlar.
  • 03-02-2021, 12:32:57
    #38
    abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kuru fasulyfasulye pirinc ve bulgur .Bu üçünü yemek olarak genelde yapiyorum.Acikcasi pek yemek yapmayi bilmiyorum o yuzden ama sanirim farkli farkli yemek ogrenme zamani geldi.Seker tatliyi kesiyorum.Suyu cogaltiyorum ve diger dediklerinizi ilk firsatta uygulamaya koyacagim .Hayirli geceler diler cevabinizi icin tsk ederim.İsiniz gucunuz rast gitsin.
    Rica ederim. Umarım iyilesirsiniz geçmiş olsun. Kafanıza takılan bir şey olursa yazabilirsiniz. Yardımcı olurum.
  • 03-02-2021, 13:45:00
    #39
    Panik atak hastalık değildir. Bozukluktur. İlaç kullanmadan ben atlattım. İzzet güllü diye bir psikolog var, youtubede mutlaka videolarını izleyiniz. Ben o videolar sayesinde kurtuldum.
  • 03-02-2021, 14:31:02
    #40
    fatih4364 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Panik atak hastalık değildir. Bozukluktur. İlaç kullanmadan ben atlattım. İzzet güllü diye bir psikolog var, youtubede mutlaka videolarını izleyiniz. Ben o videolar sayesinde kurtuldum.
    Teşekkür ederim.Bakacağım.

    dilenci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlaç işine gelecek olursak. Yukarıda bir arkadaş paxera bi işe yaramıyor demiş. Onun için yaramıyor olabilir elbette. Doktorunuza uymanız yeterli. İlaç tavsiyelerine kulak asmayın.

    Mesela bir başka bir ilde panik atak geçirdikten hemen sonra ekşi sözlükten “rivotril” i öneren arkadaşlar vardı.

    Hastaneye koştum rivotrili(damla) yazdırdım. Dr. 2-3 damla al dedi ben 6-7 damla aldım.
    30 dk sonra dünyanın altına dinamit yerleştirip patlatacak kıvama gelmiştim 😁

    Baktım 10 numara bişeymiş, bitene kadar kullandım. 0 sıkıntı.

    Sonra kendi dr. Ma gidip durumu anlattım.

    Dedi biz rivotrili bağımlılara kontrol altında veriyoruz.
    Şimdi sana 1 rivo daha yazacam 1. Gün 5 damla.....7 gün bırak rivoyu dedi.

    Özetle drler panik atağı ilaçla yoketmeye çalışmıyor. Onunla yaşamaya yardımcı olacak ilaçlar veriyorlar.
    Her bünyeye her ilaç iyi gelmeyebilir ancak yine de arkadaşın dediigi ilaçı da danışacagım doktora ..Paxeranın ilk zamanlar etkisi olmadı bende ancak dozunu artırınca yavaş yavaş etkisi olmaya başladı.Bir de valedol diye damla var .Sıkıntı geldiginde suyla içiyorum biraz rahatlatıyor.
  • 03-02-2021, 14:31:03
    #41
    Kurumsal Üye
    abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar.Panikatak hastasıyım ve düzenli ilaç ve özel psikiyatrim mevcut..İlk başlara göre ileri düzeyde düzelme mevcut ancak yine de ara ara nöbeti gelmiyor değil.Konu açma sebebime gelince .Aramızda panikatak olan ve ilaç kullanan varsa bir kaç soru sormak istiyorum.
    Örnek spor yaparken bir zorluk çekiyor musunuz ?
    Kalbinize siz de fazla mı duyarlısınız ve bunun önüne nasıl geçiyorsunuz ?
    Panik atak Nöbeti sırasında ne yapıyorsunuz ?
    Tabiki bu tarz soruları doktoruma da soruyorum ve tavsiyelerini alıyorum ancak ben yine de benimle benzer tarz sorunlar yaşanlarla dertleşmek istedim.
    Herkeze iyi forumlar dilerim.
    . Öncelikle geçmiş olsun . Dini inanciniz nedir bilmiyorum fakat müslüman biri olarak bende yakın zamanda yaşadım bu olayı. İnsan vücudu her zaman stabil çalışmaz bazen aksi seyler farklı şeyler olabilir bu durumlarda vücut kendi kendini korumaya düzeltmeye çalışır ama tabi biz bunu farkedip korkarsak bu sefer bu iş dahada büyür maalesef. Bir nevi beynin bize bir oyunu gibi . Yalnız şunu düşünün egerki dinsel açıdan müslüman biri iseniz egerki riskiniz tukenmisse özel hatanede olmak kaydıyla dünyanın en iyi doktorları dahi yaninzda olsa yaşama şansınız yok. Eğer risk tamamlanmamışsa kalp krizi geçirip yine hayata donebilirsiniz. Yani insanı ölümden eceli korur. Bu dinsel boyutuydu. Psikolojik boyutuna gelince şöyle diyeyim kalbinizi bedeninizi dinlemeyi ona kulak vermeyi bırakın siz kulak verip inceledikce kafanıza takarsiniz. Herkesin kalbi enfeksiyon nedeniyle hız atar yok tansiyonu düşer yok bilmem.ne olur . Canlı olan herkesin başına mutlaka böyle şeyler şeyler bu durumlarda sakin olun. Derin derin nefes alın ve korkmayın beyniniz sizi korkutmak istesefe aslında o korkutmak istemiyor kendini sağlama almak istiyor lakin yinede beyninizi dinlemeyin. İnsan mekanizması öyle çok absurd durum olmadıkça bir anda off demez. Yada bizim.komsu vat yaşlı adam 80 yaşında herhalde 7 kere geçirdi kalp krizi hala.bendrn sağlam çevrenizde boyle örnekleri düşününce aslında her daim bu işlerin sonucunun ölüm olmadığını düşünebilirsiniz. Kendi sevdiğiniz şeyleri yapın şarkı soyleyin spor yapın ama bedeni birakon dinlemeyi bırakın .
  • 03-02-2021, 14:37:28
    #42
    OziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    . Öncelikle geçmiş olsun . Dini inanciniz nedir bilmiyorum fakat müslüman biri olarak bende yakın zamanda yaşadım bu olayı. İnsan vücudu her zaman stabil çalışmaz bazen aksi seyler farklı şeyler olabilir bu durumlarda vücut kendi kendini korumaya düzeltmeye çalışır ama tabi biz bunu farkedip korkarsak bu sefer bu iş dahada büyür maalesef. Bir nevi beynin bize bir oyunu gibi . Yalnız şunu düşünün egerki dinsel açıdan müslüman biri iseniz egerki riskiniz tukenmisse özel hatanede olmak kaydıyla dünyanın en iyi doktorları dahi yaninzda olsa yaşama şansınız yok. Eğer risk tamamlanmamışsa kalp krizi geçirip yine hayata donebilirsiniz. Yani insanı ölümden eceli korur. Bu dinsel boyutuydu. Psikolojik boyutuna gelince şöyle diyeyim kalbinizi bedeninizi dinlemeyi ona kulak vermeyi bırakın siz kulak verip inceledikce kafanıza takarsiniz. Herkesin kalbi enfeksiyon nedeniyle hız atar yok tansiyonu düşer yok bilmem.ne olur . Canlı olan herkesin başına mutlaka böyle şeyler şeyler bu durumlarda sakin olun. Derin derin nefes alın ve korkmayın beyniniz sizi korkutmak istesefe aslında o korkutmak istemiyor kendini sağlama almak istiyor lakin yinede beyninizi dinlemeyin. İnsan mekanizması öyle çok absurd durum olmadıkça bir anda off demez. Yada bizim.komsu vat yaşlı adam 80 yaşında herhalde 7 kere geçirdi kalp krizi hala.bendrn sağlam çevrenizde boyle örnekleri düşününce aslında her daim bu işlerin sonucunun ölüm olmadığını düşünebilirsiniz. Kendi sevdiğiniz şeyleri yapın şarkı soyleyin spor yapın ama bedeni birakon dinlemeyi bırakın .
    Öncelikle vakit ayırdığınız için teşekkür ederim.Dini olarak elhamdülillah müslümanım ancak bütün görevlerini yerine getiren değil desem yeridir.Dini açıdan evet ölüm bir gerçek ancak bu panikatak olayında bazıları beynine hükmeder bazıları edemez mesele ben çok zorlanırım o anda.Kalp dinleme olayında haklısınız ancak istemsizce yapıyorum ve önüne geçmek istiyorum.Şu an aşırı derecede spor yapasım var ancak neden olduğunu bilmedigim halde cesaretsizlik var ama asla korkak biri de degilim hatta çogu konuda cesaretli biriyim diyebilirim ama nedense bu tür ufak şeylerde şu an için zorlanıyorum .
  • 03-02-2021, 20:14:03
    #43
    roj önermiş biri yok artık. 1mg xanax senin ilacın dostum. git bi özel psikiyatriye bunu istiyorum durumum bu de uygun görürse kullan. senin sorununu çözecek başka bir şey türkiyede yok. doktor yüksek ihtimal günde 1 tane yazar. bence öyle kullanma bağımlılığı kötüdür. sadece panikatak durumlarında kullan. haftada 3ü geçirme. vücud döngüye çabuk alışır ama döngüde kullanmassan ne yapacağını şaşırır.
  • 03-02-2021, 20:20:02
    #44
    GreenC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    roj önermiş biri yok artık. 1mg xanax senin ilacın dostum. git bi özel psikiyatriye bunu istiyorum durumum bu de uygun görürse kullan. senin sorununu çözecek başka bir şey türkiyede yok. doktor yüksek ihtimal günde 1 tane yazar. bence öyle kullanma bağımlılığı kötüdür. sadece panikatak durumlarında kullan. haftada 3ü geçirme. vücud döngüye çabuk alışır ama döngüde kullanmassan ne yapacağını şaşırır.
    O tarz ilaçları daha önce çok kullandım hocam o yüzden bir daha sakinleştirici vs kullanmak istemiyorum çünkü bende hep bagımlılık yaptı ve aniden kestigimde ise sinir yapmıştı zamanında.O yüzden bir daha onlara bulaşmak istemiyorum ama yine de teşekkür ederim .
  • 04-02-2021, 00:01:43
    #45
    Reklam34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla sanırım bizim sektörün cilvesi bu bende aksiyete bozukluğu var nefes açlığı
    Hocam bende 6 aydır buna benzer his var ben de 6 aydır koranamıyım herhalde diyodum jghfddf bazen nefes alırken aldığım nefes çok yetersiz geliyormuş gibi hissediyorum ) Geceleri korkarak uyanmalar filan mghnfd
    Konu sahibi veya gece benzeri bir şeyler yaşayanlar titreyerek veya titrediğini hissederek mi uyanıyor ?