roj önermiş biri yok artık. 1mg xanax senin ilacın dostum. git bi özel psikiyatriye bunu istiyorum durumum bu de uygun görürse kullan. senin sorununu çözecek başka bir şey türkiyede yok. doktor yüksek ihtimal günde 1 tane yazar. bence öyle kullanma bağımlılığı kötüdür. sadece panikatak durumlarında kullan. haftada 3ü geçirme. vücud döngüye çabuk alışır ama döngüde kullanmassan ne yapacağını şaşırır.
O tarz ilaçları daha önce çok kullandım hocam o yüzden bir daha sakinleştirici vs kullanmak istemiyorum çünkü bende hep bagımlılık yaptı ve aniden kestigimde ise sinir yapmıştı zamanında.O yüzden bir daha onlara bulaşmak istemiyorum ama yine de teşekkür ederim .