. Öncelikle geçmiş olsun . Dini inanciniz nedir bilmiyorum fakat müslüman biri olarak bende yakın zamanda yaşadım bu olayı. İnsan vücudu her zaman stabil çalışmaz bazen aksi seyler farklı şeyler olabilir bu durumlarda vücut kendi kendini korumaya düzeltmeye çalışır ama tabi biz bunu farkedip korkarsak bu sefer bu iş dahada büyür maalesef. Bir nevi beynin bize bir oyunu gibi . Yalnız şunu düşünün egerki dinsel açıdan müslüman biri iseniz egerki riskiniz tukenmisse özel hatanede olmak kaydıyla dünyanın en iyi doktorları dahi yaninzda olsa yaşama şansınız yok. Eğer risk tamamlanmamışsa kalp krizi geçirip yine hayata donebilirsiniz. Yani insanı ölümden eceli korur. Bu dinsel boyutuydu. Psikolojik boyutuna gelince şöyle diyeyim kalbinizi bedeninizi dinlemeyi ona kulak vermeyi bırakın siz kulak verip inceledikce kafanıza takarsiniz. Herkesin kalbi enfeksiyon nedeniyle hız atar yok tansiyonu düşer yok bilmem.ne olur . Canlı olan herkesin başına mutlaka böyle şeyler şeyler bu durumlarda sakin olun. Derin derin nefes alın ve korkmayın beyniniz sizi korkutmak istesefe aslında o korkutmak istemiyor kendini sağlama almak istiyor lakin yinede beyninizi dinlemeyin. İnsan mekanizması öyle çok absurd durum olmadıkça bir anda off demez. Yada bizim.komsu vat yaşlı adam 80 yaşında herhalde 7 kere geçirdi kalp krizi hala.bendrn sağlam çevrenizde boyle örnekleri düşününce aslında her daim bu işlerin sonucunun ölüm olmadığını düşünebilirsiniz. Kendi sevdiğiniz şeyleri yapın şarkı soyleyin spor yapın ama bedeni birakon dinlemeyi bırakın .
Öncelikle vakit ayırdığınız için teşekkür ederim.Dini olarak elhamdülillah müslümanım ancak bütün görevlerini yerine getiren değil desem yeridir.Dini açıdan evet ölüm bir gerçek ancak bu panikatak olayında bazıları beynine hükmeder bazıları edemez mesele ben çok zorlanırım o anda.Kalp dinleme olayında haklısınız ancak istemsizce yapıyorum ve önüne geçmek istiyorum.Şu an aşırı derecede spor yapasım var ancak neden olduğunu bilmedigim halde cesaretsizlik var ama asla korkak biri de degilim hatta çogu konuda cesaretli biriyim diyebilirim ama nedense bu tür ufak şeylerde şu an için zorlanıyorum .