Kuru fasulyfasulye pirinc ve bulgur .Bu üçünü yemek olarak genelde yapiyorum.Acikcasi pek yemek yapmayi bilmiyorum o yuzden ama sanirim farkli farkli yemek ogrenme zamani geldi.Seker tatliyi kesiyorum.Suyu cogaltiyorum ve diger dediklerinizi ilk firsatta uygulamaya koyacagim .Hayirli geceler diler cevabinizi icin tsk ederim.İsiniz gucunuz rast gitsin.
Rica ederim. Umarım iyilesirsiniz geçmiş olsun. Kafanıza takılan bir şey olursa yazabilirsiniz. Yardımcı olurum.