• 03-02-2021, 02:10:01
    #19
    Hiç doktora gitmedim.
    - ani kalp ağrıları
    - ani el kol titremesi
    - nadiren vücudun titremesi
    - aşırı derece de streste anında baygınlık
    - ayağın aşırı derece de usudugu an, yüksek bir ağrı ve kilitlenme
    - Nefes darlığı
    - burun tikanikligi

    Arkadaşlar sürekli bu tür şeyler başıma geliyor. Panik atak miyim şimdi? Evet ise doktor a gitmesem bunun bana zararı nedir
  • 03-02-2021, 02:15:42
    #20
    burakor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öneriniz için teşekkür ederim.Bulunduğum yerde nefes egzersizi için nereye başvurabilirim ? Daha dogrusu hangi alan bakıyor bu olaya.

    ElRey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçirdim iki sene önce kötü bir şey ama zamanla geçiyor.Atarax kullandım ben şuan kullanmıyorum.Tamamen beyinde bitiyor olay.
    İşte ben bazen beyine hükmedemiyorum nöbeti olunca.Atarax bende kullandım ancak doktor sonra onu degiştirip damla ve paxera verdi şu an onları kullanıyorum.

    kalp konusunda kesinlikle öyle o hala geçmedi 😄
    Evet malesef.

    ahmettokmak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben 2 yıl önce bir gece yarısı panik atak yaşamışım. Bağırsak mide sorunu yaşadım ilk başta. Sonra kabızlık mide bulantısı şişkinlik sindirim sorunları. Hazımsızlık ve bir sürü belirti. 1 yıl boyunca candida albicans var diye diyet yaptim. İleriki aşamada nefes darlığı kalp ritim bozukluğu iki merdiven çıkınca yorulma vs. 2 yıl oldu hala devam ediyor. Ben panik atağı astım çünkü korku yok içimde hiç korkmuyorum. Eski mesleğim özel harekat. Ölümün binlerce çeşidini gördüğüm için pek umurunda olmadi. Nefes darlığı mesela 1.5 yıldır yaşıyorum. Sonra öğrendim ki bendeki anksiyete imiş. Psikiyatri doktoru lustral verdi ama peknise yaramadı. Sonra aradan 6 ay geçti bir bayan arkadaş paxil kullan dedi. Doktora gittim paxil yazdı. 3 ay oldu yüzde 30 duzeldim. Bağırsak mide vücut fonksiyonları nefes yüzde 30 iyileşti. Tamamen iyileşme 1 yılı buluyor. Bu arada paxil kullanırken sigara kahve çay kullanma. Eğer alırsan. Ha bu arada şekerli vs yeme içme çünkü nefes darlığı artar. Bu hastalık mutluluk hormonu eksikliği. Beyin serotonin salgilamiyor. İlaç ise beyni uyarıp serotonin verdiriyor. 1 yıl sonra beyin bu fonksiyonu kullanma yetisini kazanınca iyilesiyor. Ha birde korkmayın öldürmez. Süründürür. Rahat olun. Bol bol su için. Bol bol ılık su icin. Gluten ekmek süt ürünleri şeker tatlı uzak durun diyet yapın. Bu hastalık bağırsak ve mide sistemini bozuyor. Serotonin eksikliği ciğerin bölgesindeki kasları etkisizlestirdigi için nefes alma zorluğu oluyor. Bundan da korkmayın çünkü belirli süre en fazla 30 dakika 1 saat. Fazla sürmez. Rahatlayın. Ek olarak entero germina kullanın. D vitamini ölçün ve magnezyum kullanın. D3 K2 var onu kullanın eksikse. Sadece 1 ay fazla kullanmayın. Tüm şikayetler duzelecek. Magnezyum u gece yatmadan için. Tedavide en etkili yöntem. Paxili düzenli kullanın. Kurtulacaksınız korkmayın.
    Bu kadar uzun uzun yazıp tavsiyeler verdiginiz için çok teşekkür ederim.Rahat bir kafayla yazdıklarınızı yeniden okuyacağım ve uygulamaya çalışacagım inşallah tabi...Ben de dediginiz gibi şişkinlik ve migde sorunu da oluyor .Düzenli spor ve diyet yapayım diyorum ama az yürüsem kalbimi hissediyorum hemen..Askerde (10 sene önce ) bende kriminal ekibi komutanın yanında takılıyordum ve 21 ceset inceledim morgda ama bu panik atak gerçekten bambaşka bir şey.Tam anlamıyla anlatılmaz yaşanır meselesi..Suyu az içiyorum ve anlaşılan çogaltmam lazım.

    Ultigvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlaca devam ben ilk panik atak geçirdiğimde kalbim karıncalanıyor duruma gelmişti sanki kalbime elektrik veriyorlar gibiydi. Kendimi bende şişli etfal hastanesi acil bölümüne nasıl attım bilmiyorum direk EKG çekmişlerdi doktor EKG ye baktı sende bişey yok panik atak geçiriyorsun demişti.
    Aynen bana da aynısını dediler.
  • 03-02-2021, 02:16:53
    #21
    abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öneriniz için teşekkür ederim.Bulunduğum yerde nefes egzersizi için nereye başvurabilirim ? Daha dogrusu hangi alan bakıyor bu olaya.


    Evet malesef.


    Bu kadar uzun uzun yazıp tavsiyeler verdiginiz için çok teşekkür ederim.Rahat bir kafayla yazdıklarınızı yeniden okuyacağım ve uygulamaya çalışacagım inşallah tabi...Ben de dediginiz gibi şişkinlik ve migde sorunu da oluyor .Düzenli spor ve diyet yapayım diyorum ama az yürüsem kalbimi hissediyorum hemen..Askerde (10 sene önce ) bende kriminal ekibi komutanın yanında takılıyordum ve 21 ceset inceledim morgda ama bu panik atak gerçekten bambaşka bir şey.Tam anlamıyla anlatılmaz yaşanır meselesi..Suyu az içiyorum ve anlaşılan çogaltmam lazım.

    Aynen bana da aynısını dediler.
    Bulunduğunuz lokasyondaki yerel bir nefes koçu olup olmadığını bilmiyorum. Hastane üzerinde tedavi olabileceğiniz bir alan değil bu maalesef.
  • 03-02-2021, 02:18:34
    #22
    ahmettokmak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tedavi edilmezse bayılma nöbetine kadar gider. Ayrıca bağırsak mide vs sorunlar oluyor. Adamı mahveder. Yaşadım biliyorum. Profesyonel oldum bu konuda. Doktora gidip paxil isteyin. En fazla 1 3 ay içerisinde düzeliyor. En uzun 1 yıl düzenli kullanma. Ayrıca magnezyum kullanın en etkilisi o. Nefes açlığı biter. Ben yüzde 30 oldu bitti 3 aydayim şuan. Geçmiş olsun.
    Paxera 40lık ve valedol kullanıyorum .Doktora gittimde bu dediginiz ilaçı da sorayım mı hocam yada isteyeyim mi kendisinden direk ?
  • 03-02-2021, 02:21:29
    #23
    burakor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bulunduğunuz lokasyondaki yerel bir nefes koçu olup olmadığını bilmiyorum. Hastane üzerinde tedavi olabileceğiniz bir alan değil bu maalesef.
    Özel de olabilir hocam sonuçta gittigim doktorda özel .Ben yine de araştırayım dediğinizi .Teşekkür ederim.
    EmrullahERTAS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç doktora gitmedim.
    - ani kalp ağrıları
    - ani el kol titremesi
    - nadiren vücudun titremesi
    - aşırı derece de streste anında baygınlık
    - ayağın aşırı derece de usudugu an, yüksek bir ağrı ve kilitlenme
    - Nefes darlığı
    - burun tikanikligi

    Arkadaşlar sürekli bu tür şeyler başıma geliyor. Panik atak miyim şimdi? Evet ise doktor a gitmesem bunun bana zararı nedir
    Doktora gözüksen bence çok iyi olur (Psikiyatriye ) en dogru cevabı kendisi verecektir ama şahşi fikrim olabilirsin.
  • 03-02-2021, 02:23:05
    #24
    Panik atak ile panik bozukluk farklıdır biri yaşanan bir durum ve olay neticesinde gerçekleşir diğeri ortada hiçbir sebep yok iken meydana gelir bir evde alarm sistemi olduğunu düşününüz alarm çalıyor ama evde kimse yok bu ne demek alarm bozuk panik bozuklukta beyin kötü bir durum varmış gibi reaksiyon gösteriyor ama aslında ortada bisey yok bunun sebebi genetik olabildiği gibi geçmişte yaşanmış bir kayıp veya yediğimiz gdo lu gıdalar başlıca etkenlerdir tedavisi uzun sürer ve şunu unutmayın bu hastalık öldürmez süründürür öncelikle serotonin geri alım inhibitoru denen ilaçlar kullanilir yan etkisi olmayan ilaçların basında fulsac ve prozac gelir atak esnasında birşeyler uğraşıp beyni meşgul etmek gerekir çünkü beyin birşey için çalışıyor ise bu atağı sinyallemeyi unutuyor örnek grip iken atak geçirmezsiniz çünkü beyin grip mikrobunu yenmek için çalışmaktadır boş kalmak kendini dinlemek ataklara saha acar birde sporu kesinlikle yapın spor bütün anksiyete depresyon ve panik ataklar için en etkili ilactir
  • 03-02-2021, 02:26:45
    #25
    12-13 yaşlarımda panik atak rahatsızlığına yakalanmıştım. O dönem çocuk olduğum ve bu konuda bilgisiz olduğum için kalp rahatsızlığından şüphelenmiştik. Çünkü ne zaman evden çıkıp okula yürümeye başlasam ( ki okul 5dk mesafedeydi) senelerdir hala tam tarifini yapamadığım "etrafın sahteleşmesi" hissi başlıyor akabinde ellerimin parmak uçları başlıyor ve sonrasında da komple kollarım uyuşuyordu, dolayısıyla yığılıp kalıp insanlardan bana eve kadar eşlik etmesini rica edip eve geri dönüyordum. Kalp sorunu sandığımız için bir dizi doktor ve bir dizi test geçirdim fakat bir sonuç elde edemedik. Sonrasında bir psikolog vasıtası ile panik atak olduğumu öğrendim. O dönemki doktorumuz yaşım küçük olmasına rağmen xanax ve lustral başlamıştı. Yanlış hatırlamıyorsam lustrali düzenli xanaxı atak durumlarında kullanıyordum. Tabi bu dönem 6-7-8. Sınıf dönemlerime denk geliyor, övünmek gibi olmasın bu döneme kadar kolejlerden teklif almış deneme sınavlarından tam puana yakın puanlar alan geleceği çok parlak bir çocuktum. Fakat ne yazık ki bu sancılı süreçte her sene okulun yarısına gidemiyordum. Çok uzattım farkındayım ama; sonrasında bu ataklar git gide azaldı. Sanırım bunda sorunun sebebini bulup bunun üzerine gitmemin payı vardı. Ben evimden, ailemden ve en çok da annemden ayrılmaktan korkuyordum. Zamanla bu korku bende azaldıkça ve de büyüdükçe panik atak iyice seyreldi, akabinde lise dönemimde tamamen durdu. Şuan 24 yaşımdayım ve sanırım rahat bir 8-9 senedir panik atağın p'sini geçirmedim. Ki temel sebebi ailemden ayrı kalma korkusu olmasına karşın bundan 5 sene evvel babamı kaybettim o dönemde bile depresyon sorunlarım olsa dahi hiç kriz geçirmedim. Kusura bakmayın bu saatte böyle uzun bir yazı yazdım yukarıda bir abimiz uzun uzun yazdı diye. Umuyorum ki az da olsa faydası olur. Sevgilerimle yazım veya anlatım hatası olduysa affola
  • 03-02-2021, 02:28:38
    #26
    Ben de var. Stres seviyem yükseldiği zaman panik atak tetikleniyor ardından taşikardi sorunu yaşıyorum. Panik atak sorun değil değilde şu kalp atışımın hızlanması beni çok korkutuyor akıllı saat ile kontrol altına alabileceğimi düşünüyorum bakalım bu ay içerisinde bir tane alacağım.
  • 03-02-2021, 02:30:02
    #27
    adasali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Panik atak ile panik bozukluk farklıdır biri yaşanan bir durum ve olay neticesinde gerçekleşir diğeri ortada hiçbir sebep yok iken meydana gelir bir evde alarm sistemi olduğunu düşününüz alarm çalıyor ama evde kimse yok bu ne demek alarm bozuk panik bozuklukta beyin kötü bir durum varmış gibi reaksiyon gösteriyor ama aslında ortada bisey yok bunun sebebi genetik olabildiği gibi geçmişte yaşanmış bir kayıp veya yediğimiz gdo lu gıdalar başlıca etkenlerdir tedavisi uzun sürer ve şunu unutmayın bu hastalık öldürmez süründürür öncelikle serotonin geri alım inhibitoru denen ilaçlar kullanilir yan etkisi olmayan ilaçların basında fulsac ve prozac gelir atak esnasında birşeyler uğraşıp beyni meşgul etmek gerekir çünkü beyin birşey için çalışıyor ise bu atağı sinyallemeyi unutuyor örnek grip iken atak geçirmezsiniz çünkü beyin grip mikrobunu yenmek için çalışmaktadır boş kalmak kendini dinlemek ataklara saha acar birde sporu kesinlikle yapın spor bütün anksiyete depresyon ve panik ataklar için en etkili ilactir
    Şu an 31 yaşındayım.7 sene önce annemi aniden ve ortada bir şey yokken kaybettim.Ölüm nedenini dahi bilmiyorum ve annem vefat ettiginde sadece 39 yaşındaydı.En küçük kardeşim 3 yaşındaydı.Baba var ama yok diyelim yani demem o ki zor bir hayat geçirdim ve halada bir takım zorlukları var tabiki .Anlattıklanızdan anladıgım panik bozukluk bendeki ama atak yani nöbeti de geçiriyorum ve o an korkunç bir şey gerçekten.Ölümden korkmuyorum ve korkmamda sadece geride üzülen kimseyi bırakmak istemem yani sadece kardeşlerimi ..Ben bunu beynime çok söyledim atak geçiyorsun geçecek diye ama hükmedemiyorum o an.Kalp olayı bambaşka bir şey sürekli kalbim yerinden çıkacakmış gibi oluyor.Az biraz yürüyeyim diyorum nefes nefese kalıyorum.Spor yapacam koşu bandı dibimde ama cesaret edemiyorum.Halbuki önceki mesajımda yazdıgım gibi askerde o kadar ceset incelemiş birisiyim ama işte beyine hüküm zor oluyor.İlk zamanlar çok kötüydü şu an ilaçların faydası var ama bitmiş degil tabiki tam anlamıyla.Yorum için ayrıca tşk ederim.