Ben bir hastanenin 11 katında kalp krizi geçiriyor sanarak acile indirildim. Kan almalar ekg tansiyon emar tomografi. Ne varsa çektik. Doktora göre turp gibiydim ama vucudum yanıyor geliyordu bana. Korkuyordum, birazdan ölcem dedim herhalde.
O gün 2 serum, sakinleştirici felan verdiler uyudum. Uyandığımda garip hissetmeler korkmalar vs yine başladı.
Polikinlikleri dolaşmaya başladım. Beyin,kalp,dahiliye, kulak vs
Tabi büyük bir hata yapıyordum. Şikayet olarak: başım dönüyor, vucudum bana çok sıcak geliyor diyordum.
Korkuyorum deseydim psikiyatriyi erken bulurdum belki. Tam 3 gün sürdü psikiyatriyi bulmam.
Bulduktan sonra düzelmeye başladım. Arada panik atak geçirdim elbette.
3 yıl oldu. Hala ilaç kullanıyorum.
Panik atak geçirmim yeter. Ölene kadar kullanabilirim ilaç .
O günden sonra 2 kattan fazla çıkamıyorum. Çıkarsam panik atak belirtileri çıkıyor ortaya.
Panik atak geçirmim yeter. Ölene kadar kullanabilirim ilaç .
Aynen hocam.Yaşayan bilir ne illet birşey oldugunu.Tez zamanda sizin de duzelmeniz dilegiyle tskler hayırlı geceler.