Panik bozukluk son zamanlarda herkes yaşıyor. İlacı çok ama çözüm gene kafada bitiyor.
xanax iyi geliyor ani atakda sakinlik hoş ama psikolog ve telkin en önemlisi
bende yaşıyorum arada yapacak bir şey yok. Korkmayın yeter
hayat kaliyesini baya etkiliyor ama diyet yapın
Kafada bitiyor evet ama bazen zor oluyor.Dediginiz ilaçı duydum ama ben sakinleştirici kullanmak istemiyorum.Daha önce çok kullandım ve etkisini gayet iyi biliyorum.Şu an amacım diyet ve spor ama nasip inşallah füzelir bir an önce.Yorumunuz için ve zaman ayrıdıgınız için tşk ederim.