Hocam bende 6 aydır buna benzer his var ben de 6 aydır koranamıyım herhalde diyodum jghfddf bazen nefes alırken aldığım nefes çok yetersiz geliyormuş gibi hissediyorum

) Geceleri korkarak uyanmalar filan mghnfd
Konu sahibi veya gece benzeri bir şeyler yaşayanlar titreyerek veya titrediğini hissederek mi uyanıyor ?
Benzer şeyler oluyordu bende de şu an bayagı azaltı ancak nefes yetersizligi hala var.