doganuludogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
panik atak değil de yaygın anksiyete bozuklkuğu var sınavım zamanında kalbim o kadar çarpıntı yapıyordu ki hep kalp ile ilgili birşey sanıyorduk hatta anjiyoya benzer bir işlem dahi oldum ilaç aldıktan sonra çok şükür fazla birşey olmadı 1 2 kere yakaladı ama hemen balkona çıktım biraz iyi şeyler düşünüp bu atağın sadece düşünceler nedeniyle ortaya çıktığını kendime kabul ettirdim şuan için çok şükür herhangi bir atak yaşamıyorum allah düşmanımın da başına vermesin çok kötü birşey
Aynen yaşayan biliyor ne illet bir şey oldugunu.Bir daha yakalanmamanız dilegiyle saglıklı günler dilerim.

EDİT:BU konu ne ara popilere çıktı böyle.Demekki bu illeti yaşayan gerçekten çokmuş .