ben ben ben çok çektim paxera bir senedir kullanıyorum zanax (bir ay bağımlılık yapıyor) paxera tek geçerim halen kullanıyorum normal hayatımda etki ediyor relax oluyorum sinir sıfıra düşürdü ama panik geliyor mu ufak sıkıntı yaşadığım anda başlıyor baş etmeyi bilmek gerek bazen panik gelse de özlüyorum diyoum )))