• 07-08-2020, 02:16:44
    #55
    aydijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    akp'ye oy vermiş olan insanlarla siyaset konuşmamanızı tavsiye ederim.
    Bir süre sonra krize girersiniz.

    Konu hakkındaki düşüncem;

    Erken seçim olacağını düşünüyorum. Çünkü artık insanlar yazar kasayı değil, dükkan anahtarını fırlatacak duruma geldiler.

    ADAMSIN
  • 07-08-2020, 03:00:01
    #56
    İnce aptalın teki, Akpartililerin ekmeğine yağ sürdü, onlar şimdi göbek atıyordur,
    Erdoğan ince sayesinde tekrar kazanacak, bende buraya yazıyorum
  • 07-08-2020, 03:07:58
    #57
    allwaySgood adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cidden nasıl mantık yürütüyorsunuz anlamış değilim ,uzaydanmı geldi bu teknoloji ? kendi yazılımlarını üretmeye başladın kendi makinelerini , savunma sağlık alanlarında yapılan okadar gelişmeyi , uzaylılarmı getirdi ? Sizin mantığınız yapılan tüm kötü şeyleri AKP yaptı yapılan iyi şeyler zaten teknoloji gelişti diye yorumluyorsunuz.
    Akparti 2011'e kadar iyi götürdü, bunları kimse inkar etmiyor, 2011 2012 den sonra aşırı yozlaşma ve bozulmalar oldu, insanlarda haklı olarak artık yöntemin değişmesini istiyor, bunda garipsenecek ne var,
    Size kalsa 10 yıl önce yaptığı iyi şeyler yüzünden 1 milyon yıl daha iktidarda kalsın, sizce bu mantıklımı
    Belki Mansur Yavaş Ülkeye daha çok şey katacak, Nerden biliyorsunuz Erdoğandan daha iyi olmayacağını, Kendisine hem şans tanımıyorsunuz hemde mevcut iktidar gibisi gelmez birdaha diyorsunuz
    Doğmamış bebeğe don biçilirmi, Nerden biliyorsunuz gelenin gideni aratacağını,
  • 07-08-2020, 03:26:47
    #58
    Asgari ücret 1 ocaktan itibaren 40 50 dolar değer kaybetmiş acaba yılbaşında 50 dolar zam gelir mi? Tek söylenen ekonominin iyiye gittiği yahu ortalama bir araba almak için bir asgari ücretli 5 yıl yemeden içmeden çalışması lazım keza bir ev alabilmek için 10 15 yıl yemeden içmeden çalışması lazım gerçekten sonumuz hayır olur inşallah.

    Erken seçim olması çözümmü diyecek olursak çözüm değil maalesef bu saatten sonra kim toparlayabilir bilinmez.
  • 07-08-2020, 05:39:23
    #59
    Üyeliği durduruldu
    allwaySgood adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cidden nasıl mantık yürütüyorsunuz anlamış değilim ,uzaydanmı geldi bu teknoloji ? kendi yazılımlarını üretmeye başladın kendi makinelerini , savunma sağlık alanlarında yapılan okadar gelişmeyi , uzaylılarmı getirdi ? Sizin mantığınız yapılan tüm kötü şeyleri AKP yaptı yapılan iyi şeyler zaten teknoloji gelişti diye yorumluyorsunuz.
    ya şimdi ağır konusucam ayıp olacak . ne üretiyosun dayıcım , harbiden bir şey üretiyor olsaydın zaten coktan dünyaya satar zengin olurdun. 2 tank ürettiniz diye dünyanın tribine giriyorsunuz anlamıyorum. millet uzaya gidip menzilden geçen göktaşlarından mining yapma planı yapıyor hala 2 tankın muhabbeti dönüyor. keşke birşey üretmeseydiniz hepsini yurt dısından alsaydık da ülkeyi toptan batırmasaydınız anasını satayım. sözde hayaller üreteceğiz diye ülkenin içine ettiniz , satmadığınız yerli ve milli bir şey kalmadı hala sözde bir şey üretiyorsunuz iması yaratıyorsunuz.

    bu durumu savunuyor olmanız için ya inanılmaz bir para ilişkiniz var , ya vatan hainisiniz ya da gerçekten körsünüz. başka bir açıklama yapamıyorum. ilk 2 seceneğin olmadıgını umup sadece kör oldugunuzu düşünmek istiyorum.

    ulan herşeyi geçtim ayasofyayı bile satmısınız be , ötesi var mı . bilmem kac yıllık gelirini isviçredeki bir şirkete vermişsiniz. daha über bir örnek var mı allah aşkına

    rica ediyorum oturup bir düşünün , millet yıllardır sizin gibilere yalvarıyor bu devranın böyle dönmeyeceğini anlatmak için , sizden tek ricam bir oturup gerçekten herşeyi sorgulayın

    82 milyon nufuslu ülkede bir ülkenin ekonomiden sorumlu bakanının o ülkenin başkanının damadı olmasını sorgulayın , yalnızca bunu sorgulasanız bile umarım bu size bir sürü kapı acar
  • 07-08-2020, 05:58:01
    #60
    allwaySgood adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tartışma zaten birşeyleri bilen insanlarla yapılır daha son seçim ne zaman olmuş haberin yok , ben mhp'liyim fanatik olmasamda herzaman kendime yakın görmüşümdür.Başka ülkelerde gezip bilmediğin şeyler hakkında yorum yapma istersen ,1 yılda köklü değişimler olmaz zaman alır öğrenirsin yaşın elverdikce
    mhp=akp degisen hicbir sey yok eskiden boyle degildi tabi ki ama artik bu denklemde
    • Rzckmk
    Rzckmk bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 07-08-2020, 06:02:29
    #61
    allwaySgood adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel kardeşim 35 yıl önce istanbulda yine maske ile dolaşırdı insanlar , virüsten dolayı değil hava kirliliği çöp kokusu, gazeteler maske verirdi magazin eki yerine , hastaneye gitmek için sabah 5:30'da sıra alırdın , şimdi telefon açıyorsun gününde saatinde sıran belli , A takımı diye bir program vardı , aileleri rehin kalan hasta yakınları oraya çıkardı.Uçakları sadece gökyüzünde izlerdin , binmek bi yana yakından görmek lükstü. Tüm kurumlarda para vermeden ikametgah bile alamazdın , şimdi internetten dedenin soy ağacını bile bulabiliceğin sistemler geliştirdiler tek tıkla herşeyini alıyorsun.Sayamayacağım okadar şey varki , yani biraz insanları kötülerken yapılan şeyleride görün biraz öyle herşeyi toz bembe görmeyin , ben sizin babanızın diyip tüm sülalesine bankaları hortumlatan , macaristanda devletin hazinesinden alınan para ile kumar oynayan devlet büyüklerimiz oldu.Demoktarik bir ülkedeyiz yok sen akpelisin ne demek ? Akp'yi tutanlar bu ülkenin insanı değilmi sen kimsinki onları ayrıştırıyorsun , demokratik bir ülke istersem muz partisine veririm sende ağzını açamazsın nasıl ben senin hangi partiye oy verdiğini yargılayamazsın. ( 79 olcak yanlış girilmiş üye olurken )
    Bunu yazan ve böyle düşünenler varmış demekki helal olsun..
    R10 da takılıyorsanız 90 karda ki yazılım ile yapılabilen Max seviye ve şuan ki Max seviyeyi bir karşılaştırın.. yani neyse anlarsın heralde ne demek istediğimi anlamıyorsun da boşver sen telefon veya online randevu almanın devadal hazzını yaşamaya devam..
    Millet uzayda su buluyor 🤨
  • 07-08-2020, 07:04:47
    #62
    allwaySgood adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel kardeşim 35 yıl önce istanbulda yine maske ile dolaşırdı insanlar , virüsten dolayı değil hava kirliliği çöp kokusu, gazeteler maske verirdi magazin eki yerine , hastaneye gitmek için sabah 5:30'da sıra alırdın , şimdi telefon açıyorsun gününde saatinde sıran belli , A takımı diye bir program vardı , aileleri rehin kalan hasta yakınları oraya çıkardı.Uçakları sadece gökyüzünde izlerdin , binmek bi yana yakından görmek lükstü. Tüm kurumlarda para vermeden ikametgah bile alamazdın , şimdi internetten dedenin soy ağacını bile bulabiliceğin sistemler geliştirdiler tek tıkla herşeyini alıyorsun.Sayamayacağım okadar şey varki , yani biraz insanları kötülerken yapılan şeyleride görün biraz öyle herşeyi toz bembe görmeyin , ben sizin babanızın diyip tüm sülalesine bankaları hortumlatan , macaristanda devletin hazinesinden alınan para ile kumar oynayan devlet büyüklerimiz oldu.Demoktarik bir ülkedeyiz yok sen akpelisin ne demek ? Akp'yi tutanlar bu ülkenin insanı değilmi sen kimsinki onları ayrıştırıyorsun , demokratik bir ülke istersem muz partisine veririm sende ağzını açamazsın nasıl ben senin hangi partiye oy verdiğini yargılayamazsın. ( 79 olcak yanlış girilmiş üye olurken )
    1- Havayı kirletmek için Sözen özel bir çalışmamı yapıyordu?
    2- Gazeteler değil bir gazete neden hangi süreçte maske dağıttı işçi grevlerinin arttığı süreçte mi? (Şuan AKP ye bağlı bir belediyede grev yapılabilinir mi?)
    3- Şuan hastanelerin durumunu biliyor musun? Randevu gününde gittin en kötü bir film için kaç gün bekleniyor hiç yaşadın mı bu tür şeyleri?
    4- Şuan hastanede insanlar kalmıyor ama kaç milyon insanın sigorta prim bagkur ıvırzıvır borcuvar biliyor musun?
    5- Şuan hala ben THY ye fiyatlarından dolayı binemiyorum iyiki Pegasus var!
    6- Soyağacı gerçekten büyük gelişme Avrupa'da insanlar soy analizi yapıp 1000 yıl önceki soyunu buluyor!
    7- Yılmaz'ın oğlu macaristanda kumar oynuyorken Milli Piyango'da açık açık tüm ülke yasal olarak kumar oynuyor!
    8- Ülkede demokrasi var!

    Ve son olarak artık sorun AKP'nin onu yapıp bunu yapmadığı değil insanlar aç. Çok basit bir mantıkla asgari ücretle çalışan birisinin ömrünü rahat bir şekilde sürdürebilmesi mümkün değil.
  • 07-08-2020, 07:18:40
    #63
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    En Çok İhracat Yapan Ülkeler Sıralması:
    SıraÜlkeMilyon ( $)
    1 Çin2.487.045
    2 Amerika Birleşik Devletleri1.664.085
    3 Almanya1.560.816
    4 Japonya738.403
    5 Hollanda722.668
    6 Güney Kore604.860
    7 Fransa581.816
    8 İtalya546.643
    9 İngiltere485.711
    10 Belçika466.724
    11 Kanada449.845

    -tablo bu iken ne enflasyon biter ne faiz ne de döviz etkisi.
    -teknoloji üretmezsen boşa kürek sallarsın.
    -hükümetler de bir yere kadar. ülkenin zengini korkak, parası kıymetli. en kralı bile montajcı. sıfırdan bir şeyi ortaya koymak, katma değer üretmek yok.
    -zamanında teknoloji üretmek isteyenlerin de yine kendi içimizdekiler bi hal çaresine bakmışlar.

    üstteki tabloda yer alan ülkelerde enflasyon yok. neden acaba? * birileri kalkıp "orada belçiga var yeaw.. sankim onlar teknoluji mi üretir" dicektir.. alttaki tabloyu çerçeveletip duvarına asarsın.
    bu kafayla bugünlere yine iyi gelmişiz.