• 07-08-2020, 01:48:00
    #46
    İnsanlar umudunu kaybetmiş bu bataklıktan çıkılmaz diye, bu millet Dünya savaşından, kendi memleketini hiçe sayıp kaçan sözde yöneticilerden, üzerine çullanmaya çalışan onca düşmandan sağ çıkıp toparlandı.
    Başımızdaki insan düzgün olsun yeter.
  • 07-08-2020, 01:51:27
    #47
    Rzckmk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdide Man Adamız meşhur hep güzellikleri saymışın insanlarımız artık mutlu değil kadın cinayetleri almış başını yürümüş boşanmalar ona keza vs vs Çocukluğumdan bilirim cebimdeki 3,5 metal parayı harca harca bitiremezdim şimdi çarşıya çık en ölüsü masrafın 100/150 tl evet çok ülke geziyorum lakin hayatımın büyük bölümü Türkiye'de geçiyor sen öyle bir anlatıyorsunki farklı dünyalarda yaşıyoruz algısı oluştu bende
    Boşanmalar , kadın cinayetlerini nasıl bir partiye bir yönetime bağlarsın ? O insanın doğasında var kardeşim herzaman bir önceki bayram daha güzeldi dersin o farklı birşey , birZ yönetim açısından konuşuyoruz senin söylediklerin toplumun ahlakının bozulması , bunda internet tv dizileri , filmler , yabancı dizi film platformları başı çekiyor. Bak şimdi aynı dilden konuşuyoruz güzel şeyler olduğu kadar kötü yönetimde var , ama bende öyle büyük değişimler hemen olmaz diyorum.Bende çok gezdim yurtdışında ailemin %80 i yurt dışında , şuanki dünyanın yaşadığı buhranı yönetimlere bağlamak yanlış.İnsanların hangi partiyi tuttuğuna karışmayın artık sen o partilisin sen şu partilisin , herkesin fikirleri kendine güzel birşeyleri yazarken burda o partiye gönül veren insanların olduğunu unutma , sen AKPElisin demek senin haddini aşar sanada düşmez o kesim hakkında yorum yapmak.
  • 07-08-2020, 01:54:51
    #48
    allwaySgood adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boşanmalar , kadın cinayetlerini nasıl bir partiye bir yönetime bağlarsın ? O insanın doğasında var kardeşim herzaman bir önceki bayram daha güzeldi dersin o farklı birşey , bir yönetim açısından konuşuyoruz senin söylediklerin toplumun ahlakının bozulması , bunda internet tv dizileri , filmler , yabancı dizi film platformları. Bak şimdi aynı dilden konuşuyoruz güzel şeyler olduğu kadar kötü yönetimde var , ama bende öyle büyük değişimler hemen olmaz diyorum.Bende çok gezdim yurtdışında ailemin %80 i yurt dışında , şuanki dünyanın yaşadığı buhranı yönetimlere bağlamak yanlış.İnsanların hangi partiyi tuttuğuna karışmayın artık sen o partilisin sen şu partilisin , herkesin fikirleri kendine güzel birşeyleri yazarken burda o partiye gönül veren insanların olduğunu unutma , sen AKPElisin demek senin haddini aşar sanada düşmez o kesim hakkında yorum yapmak.

    Akepelisin demek neden haddimi aşsın utanıyormusun? akepeli olmaktan sende bana diyebilirsin a partilisin bu partilisin cidden çok kısır bir tartışma içindeyiz hayırlı geceler dilerim..
  • 07-08-2020, 02:03:06
    #49
    Rzckmk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Akepelisin demek neden haddimi aşsın utanıyormusun? akepeli olmaktan sende bana diyebilirsin a partilisin bu partilisin cidden çok kısır bir tartışma içindeyiz hayırlı geceler dilerim..
    Hala laylaylom konuşmalar cocuk gibi laf sokma derdi , bu kafa ile kalkmış siyaset yorumu yapıyor. Allaha şükür senin ve senin gibi düşünenlerden değilim , ben kimin hak için çalıştığını görürsem ona oyumu veririm ABC farketmez.
  • 07-08-2020, 02:04:14
    #50
    Üyeliği durduruldu
    allwaySgood adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel kardeşim 35 yıl önce istanbulda yine maske ile dolaşırdı insanlar , virüsten dolayı değil hava kirliliği çöp kokusu, gazeteler maske verirdi magazin eki yerine , hastaneye gitmek için sabah 5:30'da sıra alırdın , şimdi telefon açıyorsun gününde saatinde sıran belli , A takımı diye bir program vardı , aileleri rehin kalan hasta yakınları oraya çıkardı.Uçakları sadece gökyüzünde izlerdin , binmek bi yana yakından görmek lükstü. Tüm kurumlarda para vermeden ikametgah bile alamazdın , şimdi internetten dedenin soy ağacını bile bulabiliceğin sistemler geliştirdiler tek tıkla herşeyini alıyorsun.Sayamayacağım okadar şey varki , yani biraz insanları kötülerken yapılan şeyleride görün biraz öyle herşeyi toz bembe görmeyin , ben sizin babanızın diyip tüm sülalesine bankaları hortumlatan , macaristanda devletin hazinesinden alınan para ile kumar oynayan devlet büyüklerimiz oldu.Demoktarik bir ülkedeyiz yok sen akpelisin ne demek ? Akp'yi tutanlar bu ülkenin insanı değilmi sen kimsinki onları ayrıştırıyorsun , demokratik bir ülke istersem muz partisine veririm sende ağzını açamazsın nasıl ben senin hangi partiye oy verdiğini yargılayamazsın. ( 79 olcak yanlış girilmiş üye olurken )
    anlattıgınız hiçbişeyin bir anlamı yok

    bunların hiçbirini akp yapmadı , dünyada teknoloji gelişti

    eskiden amerikalılar sadece benzinli araca binerdi , inanılmaz hava kirliliği vardı , trump geldi elektrikli araclar cıktı mükemmel adamsın trump mı diyelim
  • 07-08-2020, 02:06:18
    #51
    allwaySgood adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hala laylaylom konuşmalar cocuk gibi laf sokma derdi , bu kafa ile kalkmış siyaset yorumu yapıyor. Allaha şükür senin ve senin gibi düşünenlerden değilim , ben kimin hak için çalıştığını görürsem ona oyumu veririm ABC farketmez.
    Hayat size laylaylom bize değil ben laf sokma derdinde felan değilim dengim değilsin sana ne laf sokacam? İstediğine oy verebilirsin herkesin hür iradesi gece gece neyin kafasındasında uzatıyoruz konuyu hacı abi ?
  • 07-08-2020, 02:12:16
    #52
    akp'ye oy vermiş olan insanlarla siyaset konuşmamanızı tavsiye ederim.
    Bir süre sonra krize girersiniz.

    Konu hakkındaki düşüncem;

    Erken seçim olacağını düşünüyorum. Çünkü artık insanlar yazar kasayı değil, dükkan anahtarını fırlatacak duruma geldiler.
  • 07-08-2020, 02:14:56
    #53
    dogaatac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anlattıgınız hiçbişeyin bir anlamı yok

    bunların hiçbirini akp yapmadı , dünyada teknoloji gelişti

    eskiden amerikalılar sadece benzinli araca binerdi , inanılmaz hava kirliliği vardı , trump geldi elektrikli araclar cıktı mükemmel adamsın trump mı diyelim
    Cidden nasıl mantık yürütüyorsunuz anlamış değilim ,uzaydanmı geldi bu teknoloji ? kendi yazılımlarını üretmeye başladın kendi makinelerini , savunma sağlık alanlarında yapılan okadar gelişmeyi , uzaylılarmı getirdi ? Sizin mantığınız yapılan tüm kötü şeyleri AKP yaptı yapılan iyi şeyler zaten teknoloji gelişti diye yorumluyorsunuz.
  • 07-08-2020, 02:16:09
    #54
    aydijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    akp'ye oy vermiş olan insanlarla siyaset konuşmamanızı tavsiye ederim.
    Bir süre sonra krize girersiniz.

    Konu hakkındaki düşüncem;

    Erken seçim olacağını düşünüyorum. Çünkü artık insanlar yazar kasayı değil, dükkan anahtarını fırlatacak duruma geldiler.
    Niye çünkü sadece kendi bildikleriniz doğru sanıyorsunuz bu hayatta , başka fikirler kaşınıza çıktımı aaa yanlış bu şu partili diyip kenarı çekiliyorsunuz