Boşanmalar , kadın cinayetlerini nasıl bir partiye bir yönetime bağlarsın ? O insanın doğasında var kardeşim herzaman bir önceki bayram daha güzeldi dersin o farklı birşey , bir yönetim açısından konuşuyoruz senin söylediklerin toplumun ahlakının bozulması , bunda internet tv dizileri , filmler , yabancı dizi film platformları. Bak şimdi aynı dilden konuşuyoruz güzel şeyler olduğu kadar kötü yönetimde var , ama bende öyle büyük değişimler hemen olmaz diyorum.Bende çok gezdim yurtdışında ailemin %80 i yurt dışında , şuanki dünyanın yaşadığı buhranı yönetimlere bağlamak yanlış.İnsanların hangi partiyi tuttuğuna karışmayın artık sen o partilisin sen şu partilisin , herkesin fikirleri kendine güzel birşeyleri yazarken burda o partiye gönül veren insanların olduğunu unutma , sen AKPElisin demek senin haddini aşar sanada düşmez o kesim hakkında yorum yapmak.