Hala laylaylom konuşmalar cocuk gibi laf sokma derdi , bu kafa ile kalkmış siyaset yorumu yapıyor. Allaha şükür senin ve senin gibi düşünenlerden değilim , ben kimin hak için çalıştığını görürsem ona oyumu veririm ABC farketmez.
Hayat size laylaylom bize değil ben laf sokma derdinde felan değilim dengim değilsin sana ne laf sokacam? İstediğine oy verebilirsin herkesin hür iradesi gece gece neyin kafasındasında uzatıyoruz konuyu hacı abi ?