Şimdide Man Adamız
meşhur hep güzellikleri saymışın insanlarımız artık mutlu değil kadın cinayetleri almış başını yürümüş boşanmalar ona keza vs vs Çocukluğumdan bilirim cebimdeki 3,5 metal parayı harca harca bitiremezdim şimdi çarşıya çık en ölüsü masrafın 100/150 tl evet çok ülke geziyorum lakin hayatımın büyük bölümü Türkiye'de geçiyor sen öyle bir anlatıyorsunki farklı dünyalarda yaşıyoruz algısı oluştu bende
Boşanmalar , kadın cinayetlerini nasıl bir partiye bir yönetime bağlarsın ? O insanın doğasında var kardeşim herzaman bir önceki bayram daha güzeldi dersin o farklı birşey , birZ yönetim açısından konuşuyoruz senin söylediklerin toplumun ahlakının bozulması , bunda internet tv dizileri , filmler , yabancı dizi film platformları başı çekiyor. Bak şimdi aynı dilden konuşuyoruz güzel şeyler olduğu kadar kötü yönetimde var , ama bende öyle büyük değişimler hemen olmaz diyorum.Bende çok gezdim yurtdışında ailemin %80 i yurt dışında , şuanki dünyanın yaşadığı buhranı yönetimlere bağlamak yanlış.İnsanların hangi partiyi tuttuğuna karışmayın artık sen o partilisin sen şu partilisin , herkesin fikirleri kendine güzel birşeyleri yazarken burda o partiye gönül veren insanların olduğunu unutma , sen AKPElisin demek senin haddini aşar sanada düşmez o kesim hakkında yorum yapmak.