akp'ye oy vermiş olan insanlarla siyaset konuşmamanızı tavsiye ederim.
Bir süre sonra krize girersiniz.
Konu hakkındaki düşüncem;
Erken seçim olacağını düşünüyorum. Çünkü artık insanlar yazar kasayı değil, dükkan anahtarını fırlatacak duruma geldiler.
Niye çünkü sadece kendi bildikleriniz doğru sanıyorsunuz bu hayatta , başka fikirler kaşınıza çıktımı aaa yanlış bu şu partili diyip kenarı çekiliyorsunuz