• 08-08-2020, 13:24:04
    allwaySgood adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel kardeşim 35 yıl önce istanbulda yine maske ile dolaşırdı insanlar , virüsten dolayı değil hava kirliliği çöp kokusu, gazeteler maske verirdi magazin eki yerine , hastaneye gitmek için sabah 5:30'da sıra alırdın , şimdi telefon açıyorsun gününde saatinde sıran belli , A takımı diye bir program vardı , aileleri rehin kalan hasta yakınları oraya çıkardı.Uçakları sadece gökyüzünde izlerdin , binmek bi yana yakından görmek lükstü. Tüm kurumlarda para vermeden ikametgah bile alamazdın , şimdi internetten dedenin soy ağacını bile bulabiliceğin sistemler geliştirdiler tek tıkla herşeyini alıyorsun.Sayamayacağım okadar şey varki , yani biraz insanları kötülerken yapılan şeyleride görün biraz öyle herşeyi toz bembe görmeyin , ben sizin babanızın diyip tüm sülalesine bankaları hortumlatan , macaristanda devletin hazinesinden alınan para ile kumar oynayan devlet büyüklerimiz oldu.Demoktarik bir ülkedeyiz yok sen akpelisin ne demek ? Akp'yi tutanlar bu ülkenin insanı değilmi sen kimsinki onları ayrıştırıyorsun , demokratik bir ülke istersem muz partisine veririm sende ağzını açamazsın nasıl ben senin hangi partiye oy verdiğini yargılayamazsın. ( 79 olcak yanlış girilmiş üye olurken )
    Ne kullanıyorsunuz bilmiyorum ama kafanız çok güzel. 35 sene önce internet mi vardı ,akıllı telefon mu vardı, gelişmiş bilgisayarlar mı vardı da randevu sistemini, ikametgah almanın kolaylığını, soy ağacı sistemini v.s. buraya yazıp saçmalıyorsunuz. Bu ve benzeri şeylerin kolaylaşması senin o övdüğün akp nin değil teknolojik gelişmelerin getirisidir. Kaldı ki hastane için randevu dahi alsan saatinde girmen imkansızdır, çünkü doktorlar hastaneye zaten 10 da gelir, sabah 9 için aldığın randevuya 11-12 de girersin..

    bırakın bu boş muhabbetleri de aşağıda soracaklarıma varsa bir yanıtınız buyurun.

    bu ülkenin kozmik odasına hangi hükümet zamanında girildi?
    ergenekon kumpası ile kim bu ülkenin şerefli subaylarını terörist ilan edip cezaevine tıktı?
    "artık dön bitsin bu hasret" diyerek kim teröristleri içimize, ordumuza devletimize yerleştirdi? darbeye ve onca insanın ölümüne sebebiyet verdi?
    kimin zamanında ayakkabı kutularından dolarlar çıktı?
    kimin çocukları paraları sıfırladı?
    kim üniversite sorularını malum örgüte peşkeş çekerek bu ülkenin milyonlarca gencinin hakkını gasp etti?
    suriyelileri kim bu ülkeye doldurup, kendi insanını doyuramazken milletinin hakkını parasını onlara maaş olarak bağladı, ücretsiz lojmanlara yerleştirdi?
    kaz dağlarını kim katletti? onca ormanı kim ne için talan etti?
    ülkenin %20 sinden fazlası açlık sınırında, %60 dan fazlası yoksulluk sınırındayken kim aylık gideri milyon dolarlar olan saraylar yaptırdı?
    yahu hangi dönemde patates-soğan kıtlığı yaşandı da insanlar patates soğan alamaz hale geldi?
    kimin döneminde bu ülkenin kurucu lideri olan Mustafa Kemal Atatürk'e bu kadar rahat hakaret edilip, karşı devrim naraları atıldı?
    hangi iktidar zamanında ve kim tarafından öcalan itine sayın, bu ülkeyi kuran adamlara iki ayyaş denildi?
    kamu fabrikalarını, limanları, değerli arsaları kim araplara sattı?
    santralleri, elektrik dağıtım şirketlerini, bankaları, maden şirketlerini, demir yollarını, metal sanayi şirketlerini kim sattı? Nasıl sattı?
    ülkenin en önemli kuruluşu olan türk telekom kim tarafından kime ve hangi şartlarla peşkeş çekildi?
    habur'da kim teröristleri şenliklerle karşılayıp, mobil mahkeme kurarak serbest bıraktı?
    ensar vakfı rezaleti kimin zamanında yaşandı? kimler "bir kereden bir şey olmaz" dedi?
    çaykur kimin döneminde 1,5 milyar zarar etti?
    hangi hükümet 120 dolarlık doğalgazı 280 dolara aldı ve nedeni sorulduğunda ticari sırdır açıklanamaz yanıtını verdi? Neydi bu ticari sır?

    ........
    ....
    ..

    buraya daha onlarca, yüzlerce soru yazabilirim, ama bu kadarı kafi..


    sahi 15 temmuz şehit ve gazileri için toplanan paralar nerede? bir aydınlatıver bizi..
    veya kızılay bağışları?

    işte hep bunlar kılışdar yüzünden

    bu millet bugün olmasa yarın uyanacak ve tüm bunların hesabı elbet sorulacaktır.

    Son olarak şunu da şuraya iliştireyim:

    "Hiçbir millet yoktur ki, içinde bizim kadar hain yetiştirsin!"
    İsmet İnönü
  • 08-08-2020, 14:55:44
    dogaatac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    he ciddi ciddi 82 milyonluk ülkede ekonomi bakanı vasıfı taşıyabilecek tek kişi damat yani. tebrik ediyorum
    anlamak istediği gibi anlayanlara haklısın deyip geçmeyi öğrendim
    haklısınız hocam
  • 08-08-2020, 16:37:21
    LuCiFeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kullanıyorsunuz bilmiyorum ama kafanız çok güzel. 35 sene önce internet mi vardı ,akıllı telefon mu vardı, gelişmiş bilgisayarlar mı vardı da randevu sistemini, ikametgah almanın kolaylığını, soy ağacı sistemini v.s. buraya yazıp saçmalıyorsunuz. Bu ve benzeri şeylerin kolaylaşması senin o övdüğün akp nin değil teknolojik gelişmelerin getirisidir. Kaldı ki hastane için randevu dahi alsan saatinde girmen imkansızdır, çünkü doktorlar hastaneye zaten 10 da gelir, sabah 9 için aldığın randevuya 11-12 de girersin..

    bırakın bu boş muhabbetleri de aşağıda soracaklarıma varsa bir yanıtınız buyurun.

    bu ülkenin kozmik odasına hangi hükümet zamanında girildi?
    ergenekon kumpası ile kim bu ülkenin şerefli subaylarını terörist ilan edip cezaevine tıktı?
    "artık dön bitsin bu hasret" diyerek kim teröristleri içimize, ordumuza devletimize yerleştirdi? darbeye ve onca insanın ölümüne sebebiyet verdi?
    kimin zamanında ayakkabı kutularından dolarlar çıktı?
    kimin çocukları paraları sıfırladı?
    kim üniversite sorularını malum örgüte peşkeş çekerek bu ülkenin milyonlarca gencinin hakkını gasp etti?
    suriyelileri kim bu ülkeye doldurup, kendi insanını doyuramazken milletinin hakkını parasını onlara maaş olarak bağladı, ücretsiz lojmanlara yerleştirdi?
    kaz dağlarını kim katletti? onca ormanı kim ne için talan etti?
    ülkenin %20 sinden fazlası açlık sınırında, %60 dan fazlası yoksulluk sınırındayken kim aylık gideri milyon dolarlar olan saraylar yaptırdı?
    yahu hangi dönemde patates-soğan kıtlığı yaşandı da insanlar patates soğan alamaz hale geldi?
    kimin döneminde bu ülkenin kurucu lideri olan Mustafa Kemal Atatürk'e bu kadar rahat hakaret edilip, karşı devrim naraları atıldı?
    hangi iktidar zamanında ve kim tarafından öcalan itine sayın, bu ülkeyi kuran adamlara iki ayyaş denildi?
    kamu fabrikalarını, limanları, değerli arsaları kim araplara sattı?
    santralleri, elektrik dağıtım şirketlerini, bankaları, maden şirketlerini, demir yollarını, metal sanayi şirketlerini kim sattı? Nasıl sattı?
    ülkenin en önemli kuruluşu olan türk telekom kim tarafından kime ve hangi şartlarla peşkeş çekildi?
    habur'da kim teröristleri şenliklerle karşılayıp, mobil mahkeme kurarak serbest bıraktı?
    ensar vakfı rezaleti kimin zamanında yaşandı? kimler "bir kereden bir şey olmaz" dedi?
    çaykur kimin döneminde 1,5 milyar zarar etti?
    hangi hükümet 120 dolarlık doğalgazı 280 dolara aldı ve nedeni sorulduğunda ticari sırdır açıklanamaz yanıtını verdi? Neydi bu ticari sır?

    ........
    ....
    ..

    buraya daha onlarca, yüzlerce soru yazabilirim, ama bu kadarı kafi..


    sahi 15 temmuz şehit ve gazileri için toplanan paralar nerede? bir aydınlatıver bizi..
    veya kızılay bağışları?

    işte hep bunlar kılışdar yüzünden

    bu millet bugün olmasa yarın uyanacak ve tüm bunların hesabı elbet sorulacaktır.

    Son olarak şunu da şuraya iliştireyim:

    "Hiçbir millet yoktur ki, içinde bizim kadar hain yetiştirsin!"
    İsmet İnönü
    heralde müptezel olduğun için herkesi müptezel sanıon , inönüyü örnek alan birine cevap vermek saçmalık olur bak işine
  • 08-08-2020, 17:43:49
    Üyeliği durduruldu
    eskiden devlet kendini yönetiyordu şimdi devlet ülkeyi yönetiyor. Bu ülkede chp iktidar olmak istiyorsa hdp ve iyi parti ile ittifak olmak zorunda belediye seçimlerinde olduğu gibi yoksa 20 yıldır inceninde dediği gibi girmişsin yenmiş Şöyle birşeyde var ist belediye seçimlerinde şuan tekrar seçim olsun kesinlikle imamoğlu kazanamaz açık ve net söylüyorum....
  • 08-08-2020, 19:04:50
    allwaySgood adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    heralde müptezel olduğun için herkesi müptezel sanıon , inönüyü örnek alan birine cevap vermek saçmalık olur bak işine
    Cevap verecek kapasite olmayınca ancak hakaret edersiniz, sizin tıynetiniz bu.

    Benim tek örnek aldığım ve takip ettiğim insan Mustafa Kemal Atatürk'tür. İnönü de değerli bir devlet büyüğümüzdür, ona sadece saygı duyarız.

    Sizinle diyaloğum burada bitmiştir.
  • 08-08-2020, 19:37:00
    Muhalefetler ne kadar tahammülsüz böyle
  • 08-08-2020, 19:47:14
    Erken seçim kararını alacak kim? Tek adam,
    Seçim sonucunu beğenmezse feshetme yetkisi kimde var? Tek adamda.
    Sürekli yeni yasalarla kendileri gibi düşünmeyenlerin elini kolunu bağladılar mı? Bağladılar.
    Tek adamın seçilme şansı, siyasi hayatı boyunca ilk kez bu kadar düşük.
    Erken seçim için tek ihtimal, ekonomi gerçekten çok kötüyse iflasın eşiğindeysek bunu birilerin kucağına bırakmak isteyeceklerdir.
    Erken seçim yapıyoruz dediği an tl 'de durmamak lazım.
  • 08-08-2020, 19:49:21
    LuCiFeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kullanıyorsunuz bilmiyorum ama kafanız çok güzel. 35 sene önce internet mi vardı ,akıllı telefon mu vardı, gelişmiş bilgisayarlar mı vardı da randevu sistemini, ikametgah almanın kolaylığını, soy ağacı sistemini v.s. buraya yazıp saçmalıyorsunuz. Bu ve benzeri şeylerin kolaylaşması senin o övdüğün akp nin değil teknolojik gelişmelerin getirisidir. Kaldı ki hastane için randevu dahi alsan saatinde girmen imkansızdır, çünkü doktorlar hastaneye zaten 10 da gelir, sabah 9 için aldığın randevuya 11-12 de girersin..

    bırakın bu boş muhabbetleri de aşağıda soracaklarıma varsa bir yanıtınız buyurun.

    bu ülkenin kozmik odasına hangi hükümet zamanında girildi?
    ergenekon kumpası ile kim bu ülkenin şerefli subaylarını terörist ilan edip cezaevine tıktı?
    "artık dön bitsin bu hasret" diyerek kim teröristleri içimize, ordumuza devletimize yerleştirdi? darbeye ve onca insanın ölümüne sebebiyet verdi?
    kimin zamanında ayakkabı kutularından dolarlar çıktı?
    kimin çocukları paraları sıfırladı?
    kim üniversite sorularını malum örgüte peşkeş çekerek bu ülkenin milyonlarca gencinin hakkını gasp etti?
    suriyelileri kim bu ülkeye doldurup, kendi insanını doyuramazken milletinin hakkını parasını onlara maaş olarak bağladı, ücretsiz lojmanlara yerleştirdi?
    kaz dağlarını kim katletti? onca ormanı kim ne için talan etti?
    ülkenin %20 sinden fazlası açlık sınırında, %60 dan fazlası yoksulluk sınırındayken kim aylık gideri milyon dolarlar olan saraylar yaptırdı?
    yahu hangi dönemde patates-soğan kıtlığı yaşandı da insanlar patates soğan alamaz hale geldi?
    kimin döneminde bu ülkenin kurucu lideri olan Mustafa Kemal Atatürk'e bu kadar rahat hakaret edilip, karşı devrim naraları atıldı?
    hangi iktidar zamanında ve kim tarafından öcalan itine sayın, bu ülkeyi kuran adamlara iki ayyaş denildi?
    kamu fabrikalarını, limanları, değerli arsaları kim araplara sattı?
    santralleri, elektrik dağıtım şirketlerini, bankaları, maden şirketlerini, demir yollarını, metal sanayi şirketlerini kim sattı? Nasıl sattı?
    ülkenin en önemli kuruluşu olan türk telekom kim tarafından kime ve hangi şartlarla peşkeş çekildi?
    habur'da kim teröristleri şenliklerle karşılayıp, mobil mahkeme kurarak serbest bıraktı?
    ensar vakfı rezaleti kimin zamanında yaşandı? kimler "bir kereden bir şey olmaz" dedi?
    çaykur kimin döneminde 1,5 milyar zarar etti?
    hangi hükümet 120 dolarlık doğalgazı 280 dolara aldı ve nedeni sorulduğunda ticari sırdır açıklanamaz yanıtını verdi? Neydi bu ticari sır?

    ........
    ....
    ..

    buraya daha onlarca, yüzlerce soru yazabilirim, ama bu kadarı kafi..


    sahi 15 temmuz şehit ve gazileri için toplanan paralar nerede? bir aydınlatıver bizi..
    veya kızılay bağışları?

    işte hep bunlar kılışdar yüzünden

    bu millet bugün olmasa yarın uyanacak ve tüm bunların hesabı elbet sorulacaktır.

    Son olarak şunu da şuraya iliştireyim:

    "Hiçbir millet yoktur ki, içinde bizim kadar hain yetiştirsin!"
    İsmet İnönü
    Söylenecek herşeyi söylemişsin de bunu anlattığın kişilerin omurgası olması lazım.
    Biz istanbul'a ihanet ettik, halen daha ediyoruz, bende bundan sorumluyum diyen birisini alkışlayan topluluğa sen ne anlatabilirsin ki?