• 07-08-2020, 16:51:15
    Evet son (Nokta)'yı koyacak yarışmacımız bekleniyor mümkünse Admin arkadaş konuyu kitlese problem çıkacak yoksa
  • 07-08-2020, 16:53:49
    ​​​​
    Rzckmk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet son (Nokta)'yı koyacak yarışmacımız bekleniyor mümkünse Admin arkadaş konuyu kitlese problem çıkacak yoksa
    Konunun kilitlenecek bir yanı yok burada herkes forum kurallarını biliyor siyaset yasak olduğunuda.
  • 07-08-2020, 17:03:21
    DarknetTurkiye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Konunun kilitlenecek bir yanı yok burada herkes forum kurallarını biliyor siyaset yasak olduğunuda.
    Peki hocam​​​​
  • 07-08-2020, 17:05:34
    üretim olmadıktan sonra ekonomi asla ve asla düzelmez.. kendi üretimini yaparsan dışarıya bağlı kalmazsan o zaman büyüksün. o zaman dolar isterse 25 TL olsun gram ırgalmaz bizi.
  • 07-08-2020, 17:15:14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    birileri son noktayı beklemiş. alın size son nokta.

    nasılsanız, öyle yönetilirsiniz. bizim
    kafamız değişmediği sürece akp gitse ne chp gelse ne.

  • 07-08-2020, 18:20:59
    dogaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    allahım yardım et çıldırıyorum


    dayı yada amcam var diyor işte hocam anla
    • akif
    • Mosoko
    akif ve Mosoko bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 07-08-2020, 18:27:14
    Kurumlar artık değerinde satılmalıdır. Değerlerimize sahip çıkalım.
    Tarım geliştirilmeli, enerji için nükleer santral değil güneş enerjisine geçilmeli.
    Gençlere teşvik verilmeli, vergiler azaltılmalı.

    Kaynak Wikipedia
    13 Ocak 2004'te yapılan özelleştirme ihalesini Tatneft - Zorlu Grubu 1,3 milyar dolarla kazandı, ancak Petrol-İş Sendikası'nın açtığı iptal davası Danıştay'ca onaylandı ve satış iptal edildi. 12 Eylül 2005'te yapılan ikinci ihalede 4,14 milyar Dolar ile en yüksek teklifi veren Koç-Shell Grubu, ihaleyi kazandı. 26 Ocak 2006'da TÜPRAŞ yönetimi Koç-Shell ortaklığına devredildi.
  • 07-08-2020, 18:30:16
    İlk önce yapılması gereken girişimcilerin hevesini kırmamak, Basit bir örnek vereyim adam online yurtdışına 2 - 3 ürün satıyor. Biraz para görüyor hesap şak maliye kapıda kazandığın aylık 2k ya vergi vermek zorunda kalıyorsun. Vergiyi çıkınca elinde birşey kalmıyor. Sonra neden birşey üretilip satılmıyor. Sen büyüme aşamasındaki şirketlerin yakasına yapışırsan Ne dolar girer ne euro.
  • 07-08-2020, 19:27:06
    Amerika, Almanya ya bakıp bizim niye böyle hayat standartlarımız yok diyenler. Biraz mantıklı olun bu 2 ülke Türkiye ile denk mi?