• 07-08-2020, 13:22:45
    #91
    Tarihe bi not düşeyim istedim seçimden sonra demişti dersiniz.

    1. Erken seçim olacak.
    2. AK Parti Parti Olarak Kaybeder.
    3. Cumhurbaşkanı Kazanacak.
    4. MHP Seçimin en Kazançlı Partisi Olacak.
    5. İyi Parti CHP İttifakından dolayı kaybedecek.
    6. CHP HDP İyi Parti Oylarıyla %30 Barajını Geçecek.
    7. İttifak oy oranı olarak AKP MHP İttifakı ( %50 Civarı Alacak Sebebi ise İyi Parti ve CHP deki sağ görüşün sayesinde. )
    8. CHP İyi Parti (HDP Destekli İttifak Olacak)
    9. HDP Seçime yalnız girecek büyük ihtimal ve baraj altı kalacak


    Şahsi Fikrimdir.
    • logopedist
    • DarknetTurkiye
    logopedist ve DarknetTurkiye bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 07-08-2020, 14:25:27
    #92
    Siyâset konuşmak ne kadar doğru bilemem ama benim şahsi görüşüm doların doğal bir seleksiyon halinde olmadığı. 3 gün içinde bu denli bir hız ile çıkması bence doğal değil. Heleki çoğu asya ülkesinde dibi görmüşken.
    Burada özellikle akdeniz meselesi ve libya, bae, lübnan ile deniz antlaşmalarının imzalanmak istenmesiyle bire bir alakalı olduğu düşüncesindeyim. Keza sayılı ülkelerde meydana gelen (!) afetlerde görüşü destekler nitelikte.
    Savunduğumuz parti veya siyasi görüşten ziyade son dönemlerde gündemi meşgul eden olayların uluslararsı yankıları olarak görebiliriz bence dolar ve euroyu.
  • 07-08-2020, 14:32:57
    #93
    Bu olaylardan önce de sürekli baskılanıyordu dolar. Kamu bankaları sürekli dolar satarak düşük tutmaya çalıştılar olmadı. Merkez bankası yedek akçeleride kullanıldı. Tek sorun şu kasa bomboş. Betona dayalı büyüme tutmadı, üretim şart. Artık dış güçler palavralarını bırakıp üretime odaklanmalıyız. Biz üstümüze düşeni yaptık mı? Onu soralım kendimize.

    logopedist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siyâset konuşmak ne kadar doğru bilemem ama benim şahsi görüşüm doların doğal bir seleksiyon halinde olmadığı. 3 gün içinde bu denli bir hız ile çıkması bence doğal değil. Heleki çoğu asya ülkesinde dibi görmüşken.
    Burada özellikle akdeniz meselesi ve libya, bae, lübnan ile deniz antlaşmalarının imzalanmak istenmesiyle bire bir alakalı olduğu düşüncesindeyim. Keza sayılı ülkelerde meydana gelen (!) afetlerde görüşü destekler nitelikte.
    Savunduğumuz parti veya siyasi görüşten ziyade son dönemlerde gündemi meşgul eden olayların uluslararsı yankıları olarak görebiliriz bence dolar ve euroyu.
  • 07-08-2020, 14:34:27
    #94
    Olmaz olsada ne değişecek sanki ?
  • 07-08-2020, 15:35:46
    #95
    Türkiye ekonomisi 2018 yılından itibaren çıkmaz bir yola girdi. Seçimle kim başa gelirse gelsin; kısa vadede ekonominin düzelmesi, neredeyse imkansıza yakın... Maalesef bizi çok zor günler bekliyor.
  • 07-08-2020, 15:38:26
    #96
    ozanak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu olaylardan önce de sürekli baskılanıyordu dolar. Kamu bankaları sürekli dolar satarak düşük tutmaya çalıştılar olmadı. Merkez bankası yedek akçeleride kullanıldı. Tek sorun şu kasa bomboş. Betona dayalı büyüme tutmadı, üretim şart. Artık dış güçler palavralarını bırakıp üretime odaklanmalıyız. Biz üstümüze düşeni yaptık mı? Onu soralım kendimize.
    Dediklerinize katılıyorum. Ama demek istediğim asıl şey doların maalesef siyaset ile değişik göstermeyecek olması. Erken seçim vb. gibi kararlar ile doların azalacağını düşünmüyorum. Kasanın boş olduğu konusunda da maalesef doğru söylüyorsunuz. Şu anda devletimiz maalesef ek olarak insanlara destek olabilecek güçte değil. Milletçe döviz kullanarak kar elde etme çabasından sıyrılıp, yükselmesine destek olmamalıyız. Vesselam.
  • 07-08-2020, 16:04:06
    #97
    Üyeliği durduruldu
    Erken seçim olmadan 2023'te yapılacak normal seçimde görevdeki cumhurbaşkanı anayasaya göre tekrar aday olamıyor. Yeniden aday olabilmesinin tek ve vazgeçilmez şartı meclisin erken seçim kararı alması ve bunun için 360 kabul oyuna ihtiyaç var. Erken seçime hayır diyen Bahçeli'nin evet oyu vereceğini düşünsek bile cumhur ittifakında mevcut koltuk sayısı 341.

    Cumhurbaşkanının sadece kendi ismine bir çok oy aldığını düşünürsek, alacağı bir erken seçim kararında yerine gelecek AKP'linin aynı oyu alacağının garantisi yok. AKP cumhurbaşkanlığı makamını kaybedebilir. Bu riske gireceklerini hiç sanmıyorum.
  • 07-08-2020, 16:41:45
    #98
    allwaySgood adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden onların vatanı değilmi ? sadece seninmi söz hakkın var , onlar yatırımlarını türkiyeye yapıyor ,akrabaları türkiyede tabiki söz hakları olcak senin olduğu kadar onlarında hakkı var
    yaşamadığı ülkeye ne hakları varda müdahale ediyorlar? geleceği ile oynuyorlar? avrupada yaşayan kitlenin %95'i malum partiye oy veriyor ve vatanlarını çok seviyorlar ise gelsinler asgari ücretle türkiyede yaşasınlar? 1 ay dayanamazlar. onların türkiye üzerinden oy kullanarak söz hakkı var ama yaşamadığı ülke için? binlerce tl kazanıp rahat lüks hayat sürecekler gelip oyunu kullanıp insan muamelesi görüp tatilini yapıp alışverişini lüks hayatını sürecek biz 2324'ye sürünecez...

    onların hiçbir hakkı yok olamazda çok istiyorlarsa gelsinler burada yaşasınlar

    bu görüşünüz onlardan biriymiş gibi geliyor bana....
    • masklow
    • Rzckmk
    • Mosoko
    Rzckmk, Mosoko ve bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 07-08-2020, 16:50:27
    #99
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Erken Seçim Olmaz. Boş Gündem Bence. Erdoğan Kazanır Büyük İhtimal
    allahım yardım et çıldırıyorum