Bu olaylardan önce de sürekli baskılanıyordu dolar. Kamu bankaları sürekli dolar satarak düşük tutmaya çalıştılar olmadı. Merkez bankası yedek akçeleride kullanıldı. Tek sorun şu kasa bomboş. Betona dayalı büyüme tutmadı, üretim şart. Artık dış güçler palavralarını bırakıp üretime odaklanmalıyız. Biz üstümüze düşeni yaptık mı? Onu soralım kendimize.
Dediklerinize katılıyorum. Ama demek istediğim asıl şey doların maalesef siyaset ile değişik göstermeyecek olması. Erken seçim vb. gibi kararlar ile doların azalacağını düşünmüyorum. Kasanın boş olduğu konusunda da maalesef doğru söylüyorsunuz. Şu anda devletimiz maalesef ek olarak insanlara destek olabilecek güçte değil. Milletçe döviz kullanarak kar elde etme çabasından sıyrılıp, yükselmesine destek olmamalıyız. Vesselam.