Siyâset konuşmak ne kadar doğru bilemem ama benim şahsi görüşüm doların doğal bir seleksiyon halinde olmadığı. 3 gün içinde bu denli bir hız ile çıkması bence doğal değil. Heleki çoğu asya ülkesinde dibi görmüşken.
Burada özellikle akdeniz meselesi ve libya, bae, lübnan ile deniz antlaşmalarının imzalanmak istenmesiyle bire bir alakalı olduğu düşüncesindeyim. Keza sayılı ülkelerde meydana gelen (!) afetlerde görüşü destekler nitelikte.
Savunduğumuz parti veya siyasi görüşten ziyade son dönemlerde gündemi meşgul eden olayların uluslararsı yankıları olarak görebiliriz bence dolar ve euroyu.