Sistem değiştirip hızlı karar alacağız dediler, alıyorlar işte kararları hızlı hızlı..
Devletin hızlı karar alması değil, doğru karar alması önemli
Erken seçim olur mu?
124
●3.425
- 07-08-2020, 10:46:14Ben muhalefetin yerinde olsam seçim 2023 de olsa bile girmem seçime. Ne işin var abicim ülke batmış yarın başa gelsen İBB de olduğu gibi eski yönetimden kalan tüm sorunları sıkıntıları sana yıkacaklar. O yüzden battı balık yan gider zaten bitmiş ülke. Bırakın ne hali varsa görsün insanlar. Belki o zaman anlarlar neyin ne olduğunu da pişman olup biz ne yaptık böyle derler.
- 07-08-2020, 10:51:59UmitSari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ilk yorumumda bende bunu söyledim muhalefetin yerinde olayım asla aday bile çıkarmam gidenin yediği naneler hep gelene kalacak halkın %48 idi eskiden şimdi %34 civarı malüm anlatmaya gerek yok geleni suçlayacak otur köz çayını demle izle
Bizim başka yapacağımız birşey yok - 07-08-2020, 11:04:16Aynen öyle hocam şu an İBB de örnekleri çok görüyoruz bizde.Rzckmk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-08-2020, 11:05:11Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Gerçekleri görmemek için şapşal olmak gerekir. Türkiye Cumhuriyetine düşman olup tank üretsen bu sadece göz boyama olur.allwaySgood adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mesela evini baban yönetiyor. Baban durmadan borca giriyor, eşyalarınızı satıyor ama bunların hepsini senin iyiliğin için yapıyormuş öyle diyor. Yersen - 07-08-2020, 11:14:14aynen sadece bi açıdan bakmak şapşallık gerçekten , yatırımcı gelmediğinde yaygara koparanlar yatırımcı geldiğinde satıldı diye en önde bağıranlar nedense. lübnanda bomba patlıyor ekonomi bakanı imf tek çaremiz diyor , dünyayı istedikleri gibi yönetmek isteyen insanlar zorla yada kanla bunu başarıyor , 6.85 bandında aylardır süren kur 3 günde bu kadar artıyorsa farklı işlerinde döndüğünü görmek lazım.neyse kim neye inanmak istiyorsa inansın oy vermek her türk vatandaşının doğal hakkı , beğenmeyen sandıkta bunu oylar başa gelen kişide inşallah hak yolunda vatanını seven birileri olur.Amxmodx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ekonomimiz iyi herşey güllük gülistanlık demiyorum ama battık yandık diye ağlamaktansa birlik olup birşeyler yapmak lazım muhalefetinden iktidarına hepsi aynı ,kenal sunalın koltuk filmi vardı ne güzel anlatıyordu siyasetcileri , gelen giden gelicek tüm siyasetciler keselerini doldurucak bizde burda yine tartışıcaz , çünkü zihniyetleri hep aynı
bellemiş bazı arkadaşlar millet uzaya çıkıyor ,Ellon muskda uzaya çıkıyor kardeşim elon musk bir ülkede benmi bilmiyorum ? sende ozaman onun yaptığı gibi bişeleri başar sonra burda ahkam kes , laf söylemektense sende yapabiliyorsan yap ülkenede faydan dokunsun , oturduğu yerden sadece eleştirmeye bayılıo milletimiz. - 07-08-2020, 11:34:41kardeşim bu polyannacılık nerden geliyor? bir şeyler yap ne demektir yaallwaySgood adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
senin elinden bilgisayarını telefonunu alalım o zaman mobil uygulama geliştir yapabilir misin?
Bizim başka yapacağımız birşey yok
senin elinden bilgisayarını telefonunu alalım o zaman mobil uygulama geliştir yapabilir misin?