• 07-08-2020, 10:44:25
    #73
    Sistem değiştirip hızlı karar alacağız dediler, alıyorlar işte kararları hızlı hızlı..

    Devletin hızlı karar alması değil, doğru karar alması önemli
    • karagul
    • Rzckmk
    karagul ve Rzckmk bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 07-08-2020, 10:46:14
    #74
    Ben muhalefetin yerinde olsam seçim 2023 de olsa bile girmem seçime. Ne işin var abicim ülke batmış yarın başa gelsen İBB de olduğu gibi eski yönetimden kalan tüm sorunları sıkıntıları sana yıkacaklar. O yüzden battı balık yan gider zaten bitmiş ülke. Bırakın ne hali varsa görsün insanlar. Belki o zaman anlarlar neyin ne olduğunu da pişman olup biz ne yaptık böyle derler.
  • 07-08-2020, 10:49:45
    #75
    Bu ülkeyi kim alırsa alsın çok zor kurtarır ekonomi bitik enflasyon gösterilmiyor dış ülkelerin güveni kaldımı
  • 07-08-2020, 10:51:59
    #76
    UmitSari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben muhalefetin yerinde olsam seçim 2023 de olsa bile girmem seçime. Ne işin var abicim ülke batmış yarın başa gelsen İBB de olduğu gibi eski yönetimden kalan tüm sorunları sıkıntıları sana yıkacaklar. O yüzden battı balık yan gider zaten bitmiş ülke. Bırakın ne hali varsa görsün insanlar. Belki o zaman anlarlar neyin ne olduğunu da pişman olup biz ne yaptık böyle derler.

    Hocam ilk yorumumda bende bunu söyledim muhalefetin yerinde olayım asla aday bile çıkarmam gidenin yediği naneler hep gelene kalacak halkın %48 idi eskiden şimdi %34 civarı malüm anlatmaya gerek yok geleni suçlayacak otur köz çayını demle izle Bizim başka yapacağımız birşey yok
  • 07-08-2020, 11:04:16
    #77
    Rzckmk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ilk yorumumda bende bunu söyledim muhalefetin yerinde olayım asla aday bile çıkarmam gidenin yediği naneler hep gelene kalacak halkın %48 idi eskiden şimdi %34 civarı malüm anlatmaya gerek yok geleni suçlayacak otur köz çayını demle izle Bizim başka yapacağımız birşey yok
    Aynen öyle hocam şu an İBB de örnekleri çok görüyoruz bizde.
  • 07-08-2020, 11:05:11
    #78
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    allwaySgood adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işte sen ve senin gibiler yüzünden böyle ülke , millete uzaya gidiyor diyorsun , o teknolojiyi senin gibi halkın içinden gelenler yapıyor boş konuşmada ozaman ülkene faydalı birşeyler yap uzaya çıkar , 2 tank yapıyorsunuz nedir ya sen nerde yaşıon başka ülkedemi? sanki başka ülke vatandaşısın. savunma sanayin %70 lerde milli ,sana şimdi burda üretilen şeyleri yazarım ama senin o küçük zihnin idrak edemez çünkü size ne desek boş.Hangi ülke dışa sıfır bağımlı şekilde herşeyini kendi üretiyor ? boş boş yazın laf olsun.bana şunu satmışsınız bunu satmışsınız diyip twiterdan alıntılarla gelme varmı belgen isviçreye satıldığına dair ayasofyanın ? senmi sattın okadar eminsin.

    ihaları sihaları ve bi çok teknolojiyi yapanda diğer damadı ? senin acaba eğitimin bilgi birikimin beğenmedin bakan kadar varmı ? ben doğru demiyorum damadının bakan olmasını ama eleştirirken yok millet uzata çıkıyor şöyle böyle demektense bi senin faydan ne bu ülkeye onu düşün , o teknolojiyi sen yap neyin eksik ? tabi kötülemek en kolayı salla gitsin birşeyler için elini taşın altına atma
    Gerçekleri görmemek için şapşal olmak gerekir. Türkiye Cumhuriyetine düşman olup tank üretsen bu sadece göz boyama olur.

    Mesela evini baban yönetiyor. Baban durmadan borca giriyor, eşyalarınızı satıyor ama bunların hepsini senin iyiliğin için yapıyormuş öyle diyor. Yersen
  • 07-08-2020, 11:14:14
    #79
    Amxmodx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekleri görmemek için şapşal olmak gerekir. Türkiye Cumhuriyetine düşman olup tank üretsen bu sadece göz boyama olur.

    Mesela evini baban yönetiyor. Baban durmadan borca giriyor, eşyalarınızı satıyor ama bunların hepsini senin iyiliğin için yapıyormuş öyle diyor. Yersen
    aynen sadece bi açıdan bakmak şapşallık gerçekten , yatırımcı gelmediğinde yaygara koparanlar yatırımcı geldiğinde satıldı diye en önde bağıranlar nedense. lübnan’da bomba patlıyor ekonomi bakanı imf tek çaremiz diyor , dünyayı istedikleri gibi yönetmek isteyen insanlar zorla yada kanla bunu başarıyor , 6.85 bandında aylardır süren kur 3 günde bu kadar artıyorsa farklı işlerinde döndüğünü görmek lazım.neyse kim neye inanmak istiyorsa inansın oy vermek her türk vatandaşının doğal hakkı , beğenmeyen sandıkta bunu oylar başa gelen kişide inşallah hak yolunda vatanını seven birileri olur.

    ekonomimiz iyi herşey güllük gülistanlık demiyorum ama battık yandık diye ağlamaktansa birlik olup birşeyler yapmak lazım muhalefetinden iktidarına hepsi aynı ,kenal sunalın koltuk filmi vardı ne güzel anlatıyordu siyasetcileri , gelen giden gelicek tüm siyasetciler keselerini doldurucak bizde burda yine tartışıcaz , çünkü zihniyetleri hep aynı

    bellemiş bazı arkadaşlar millet uzaya çıkıyor ,Ellon musk’da uzaya çıkıyor kardeşim elon musk bir ülkede benmi bilmiyorum ? sende ozaman onun yaptığı gibi bişeleri başar sonra burda ahkam kes , laf söylemektense sende yapabiliyorsan yap ülkenede faydan dokunsun , oturduğu yerden sadece eleştirmeye bayılıo milletimiz.
  • 07-08-2020, 11:34:08
    #80
    Cevapları alalım
    Evet , Olur ( 1.85)
    Hayır, Olmaz (2.56)
  • 07-08-2020, 11:34:41
    #81
    allwaySgood adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynen sadece bi açıdan bakmak şapşallık gerçekten , yatırımcı gelmediğinde yaygara koparanlar yatırımcı geldiğinde satıldı diye en önde bağıranlar nedense. lübnan’da bomba patlıyor ekonomi bakanı imf tek çaremiz diyor , dünyayı istedikleri gibi yönetmek isteyen insanlar zorla yada kanla bunu başarıyor , 6.85 bandında aylardır süren kur 3 günde bu kadar artıyorsa farklı işlerinde döndüğünü görmek lazım.neyse kim neye inanmak istiyorsa inansın oy vermek her türk vatandaşının doğal hakkı , beğenmeyen sandıkta bunu oylar başa gelen kişide inşallah hak yolunda vatanını seven birileri olur.

    ekonomimiz iyi herşey güllük gülistanlık demiyorum ama battık yandık diye ağlamaktansa birlik olup birşeyler yapmak lazım muhalefetinden iktidarına hepsi aynı ,kenal sunalın koltuk filmi vardı ne güzel anlatıyordu siyasetcileri , gelen giden gelicek tüm siyasetciler keselerini doldurucak bizde burda yine tartışıcaz , çünkü zihniyetleri hep aynı

    bellemiş bazı arkadaşlar millet uzaya çıkıyor ,Ellon musk’da uzaya çıkıyor kardeşim elon musk bir ülkede benmi bilmiyorum ? sende ozaman onun yaptığı gibi bişeleri başar sonra burda ahkam kes , laf söylemektense sende yapabiliyorsan yap ülkenede faydan dokunsun , oturduğu yerden sadece eleştirmeye bayılıo milletimiz.
    kardeşim bu polyannacılık nerden geliyor? bir şeyler yap ne demektir ya senin elinden bilgisayarını telefonunu alalım o zaman mobil uygulama geliştir yapabilir misin?