Ben muhalefetin yerinde olsam seçim 2023 de olsa bile girmem seçime. Ne işin var abicim ülke batmış yarın başa gelsen İBB de olduğu gibi eski yönetimden kalan tüm sorunları sıkıntıları sana yıkacaklar. O yüzden battı balık yan gider zaten bitmiş ülke. Bırakın ne hali varsa görsün insanlar. Belki o zaman anlarlar neyin ne olduğunu da pişman olup biz ne yaptık böyle derler.