UmitSari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben muhalefetin yerinde olsam seçim 2023 de olsa bile girmem seçime. Ne işin var abicim ülke batmış yarın başa gelsen İBB de olduğu gibi eski yönetimden kalan tüm sorunları sıkıntıları sana yıkacaklar. O yüzden battı balık yan gider zaten bitmiş ülke. Bırakın ne hali varsa görsün insanlar. Belki o zaman anlarlar neyin ne olduğunu da pişman olup biz ne yaptık böyle derler.

Hocam ilk yorumumda bende bunu söyledim muhalefetin yerinde olayım asla aday bile çıkarmam gidenin yediği naneler hep gelene kalacak halkın %48 idi eskiden şimdi %34 civarı malüm anlatmaya gerek yok geleni suçlayacak otur köz çayını demle izle Bizim başka yapacağımız birşey yok