• 07-08-2020, 01:21:10
    #37
    Rzckmk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Hocam ben Kıbrıs'ta değilim 12/13 ülke geziyorum attığım grafiğe bir göz at sen karıştırıyorsun ülkelerin seçim sonuçlarını galiba
    heralde sen ülkede ne oluyor ne bitiyor bilmiyorsun , 2019 da son seçim oldu , artık seçimler ittifaklı , sağ kesim mhp akp %44 altına düşmez merak etme artık tek parti ile seçime girmek yok ülkeleri geziyorsan bilmen lazım artık ordaki partiler gibi ittifaklar var.

  • 07-08-2020, 01:24:12
    #38
    allwaySgood adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    heralde sen ülkede ne oluyor ne bitiyor bilmiyorsun , 2019 da son seçim oldu , artık seçimler ittifaklı , sağ kesim mhp akp %44 altına düşmez merak etme artık tek parti ile seçime girmek yok ülkeleri geziyorsan bilmen lazım artık ordaki partiler gibi ittifaklar var.


    Anlaşılan akepe'lisin ve o zihniyetle kısır tartışma yapamam hayırlı forumlar
  • 07-08-2020, 01:26:37
    #39
    Rzckmk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlaşılan akepe'lisin ve o zihniyetle kısır tartışma yapamam hayırlı forumlar
    Tartışma zaten birşeyleri bilen insanlarla yapılır daha son seçim ne zaman olmuş haberin yok , ben mhp'liyim fanatik olmasamda herzaman kendime yakın görmüşümdür.Başka ülkelerde gezip bilmediğin şeyler hakkında yorum yapma istersen ,1 yılda köklü değişimler olmaz zaman alır öğrenirsin yaşın elverdikce
  • 07-08-2020, 01:27:55
    #40
    allwaySgood adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tartışma zaten birşeyleri bilen insanlarla yapılır daha son seçim ne zaman olmuş haberin yok , ben mhp'liyim fanatik olmasamda herzaman kendime yakın görmüşümdür.Başka ülkelerde gezip bilmediğin şeyler hakkında yorum yapma istersen ,1 yılda köklü değişimler olmaz zaman alır öğrenirsin yaşın elverdikce

    Peki Profum haklısın
  • 07-08-2020, 01:38:12
    #41
    allwaySgood adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tartışma zaten birşeyleri bilen insanlarla yapılır daha son seçim ne zaman olmuş haberin yok , ben mhp'liyim fanatik olmasamda herzaman kendime yakın görmüşümdür.Başka ülkelerde gezip bilmediğin şeyler hakkında yorum yapma istersen ,1 yılda köklü değişimler olmaz zaman alır öğrenirsin yaşın elverdikce

    Sn. Profum yaştan bahsemişinde 1994 lüsün aramızda 12 yaş var ben 1982 ama olsun bu yaşta sayemde prof ünvanı almış oldun
  • 07-08-2020, 01:40:09
    #42
    Başka hükümet gelsede bu ekonomi min 20 yılda anca düzelir ki değişsin istemem düzeltsinler . Avrupaya açılacam ben 😂
  • 07-08-2020, 01:40:53
    #43
    Rzckmk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sn. Profum yaştan bahsemişinde 1994 lüsün aramızda 12 yaş var ben 1982 ama olsun bu yaşta sayemde prof ünvanı almış oldun
    güzel kardeşim 35 yıl önce istanbulda yine maske ile dolaşırdı insanlar , virüsten dolayı değil hava kirliliği çöp kokusu, gazeteler maske verirdi magazin eki yerine , hastaneye gitmek için sabah 5:30'da sıra alırdın , şimdi telefon açıyorsun gününde saatinde sıran belli , A takımı diye bir program vardı , aileleri rehin kalan hasta yakınları oraya çıkardı.Uçakları sadece gökyüzünde izlerdin , binmek bi yana yakından görmek lükstü. Tüm kurumlarda para vermeden ikametgah bile alamazdın , şimdi internetten dedenin soy ağacını bile bulabiliceğin sistemler geliştirdiler tek tıkla herşeyini alıyorsun.Sayamayacağım okadar şey varki , yani biraz insanları kötülerken yapılan şeyleride görün biraz öyle herşeyi toz bembe görmeyin , ben sizin babanızın diyip tüm sülalesine bankaları hortumlatan , macaristanda devletin hazinesinden alınan para ile kumar oynayan devlet büyüklerimiz oldu.Demoktarik bir ülkedeyiz yok sen akpelisin ne demek ? Akp'yi tutanlar bu ülkenin insanı değilmi sen kimsinki onları ayrıştırıyorsun , demokratik bir ülke istersem muz partisine veririm sende ağzını açamazsın nasıl ben senin hangi partiye oy verdiğini yargılayamazsın. ( 79 olcak yanlış girilmiş üye olurken )
  • 07-08-2020, 01:46:00
    #44
    allwaySgood adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel kardeşim 35 yıl önce istanbulda yine maske ile dolaşırdı insanlar , virüsten dolayı değil hava kirliliği çöp kokusu , hastaneye gitmek için sabah 5:30'da sıra alırdın , şimdi telefon açıyorsun gününde saatinde sıran belli , A takımı diye bir program vardı , aileleri rehin kalan hasta yakınları oraya çıkardı.Uçakları sadece gökyüzünde izlerdin , binmek bi yana yakından görmek lükstü. Tüm kurumlarda para vermeden ikametgah bile alamazdın , şimdi internetten dedenin soy ağacını bile bulabiliceğin sistemler geliştirdiler tek tıkla herşeyini alıyorsun.Sayamayacağım okadar şey varki , yani biraz insanları kötülerken yapılan şeyleride görün biraz öyle herşeyi toz bembe görmeyin , ben sizin babanızın diyip tüm sülalesine bankaları hortumlatan , macaristanda devletin hazinesinden alınan para ile kumar oynayan devlet büyüklerimiz oldu.Demoktarik bir ülkedeyiz yok sen akpelisin ne demek ? Akp'yi tutanlar bu ülkenin insanı değilmi sen kimsinki onları ayrıştırıyorsun , demokratik bir ülke istersem muz partisine veririm sende ağzını açamazsın nasıl ben senin hangi partiye oy verdiğini yargılayamazsın. ( 79 olcak yanlış girilmiş üye olurken )

    Şimdide Man Adamız meşhur hep güzellikleri saymışın insanlarımız artık mutlu değil kadın cinayetleri almış başını yürümüş boşanmalar ona keza vs vs Çocukluğumdan bilirim cebimdeki 3,5 metal parayı harca harca bitiremezdim şimdi çarşıya çık en ölüsü masrafın 100/150 tl evet çok ülke geziyorum lakin hayatımın büyük bölümü Türkiye'de geçiyor sen öyle bir anlatıyorsunki farklı dünyalarda yaşıyoruz algısı oluştu bende
  • 07-08-2020, 01:46:33
    #45
    Ülke battı farkında mısınız?

    Şuan ki hükümet yaptı yapacağını.

    Yeni gelecek olanların işi çok ama çok ZOR!