Rzckmk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sn. Profum yaştan bahsemişinde 1994 lüsün aramızda 12 yaş var ben 1982 ama olsun bu yaşta sayemde prof ünvanı almış oldun
güzel kardeşim 35 yıl önce istanbulda yine maske ile dolaşırdı insanlar , virüsten dolayı değil hava kirliliği çöp kokusu, gazeteler maske verirdi magazin eki yerine , hastaneye gitmek için sabah 5:30'da sıra alırdın , şimdi telefon açıyorsun gününde saatinde sıran belli , A takımı diye bir program vardı , aileleri rehin kalan hasta yakınları oraya çıkardı.Uçakları sadece gökyüzünde izlerdin , binmek bi yana yakından görmek lükstü. Tüm kurumlarda para vermeden ikametgah bile alamazdın , şimdi internetten dedenin soy ağacını bile bulabiliceğin sistemler geliştirdiler tek tıkla herşeyini alıyorsun.Sayamayacağım okadar şey varki , yani biraz insanları kötülerken yapılan şeyleride görün biraz öyle herşeyi toz bembe görmeyin , ben sizin babanızın diyip tüm sülalesine bankaları hortumlatan , macaristanda devletin hazinesinden alınan para ile kumar oynayan devlet büyüklerimiz oldu.Demoktarik bir ülkedeyiz yok sen akpelisin ne demek ? Akp'yi tutanlar bu ülkenin insanı değilmi sen kimsinki onları ayrıştırıyorsun , demokratik bir ülke istersem muz partisine veririm sende ağzını açamazsın nasıl ben senin hangi partiye oy verdiğini yargılayamazsın. ( 79 olcak yanlış girilmiş üye olurken )