allwaySgood adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
güzel kardeşim 35 yıl önce istanbulda yine maske ile dolaşırdı insanlar , virüsten dolayı değil hava kirliliği çöp kokusu , hastaneye gitmek için sabah 5:30'da sıra alırdın , şimdi telefon açıyorsun gününde saatinde sıran belli , A takımı diye bir program vardı , aileleri rehin kalan hasta yakınları oraya çıkardı.Uçakları sadece gökyüzünde izlerdin , binmek bi yana yakından görmek lükstü. Tüm kurumlarda para vermeden ikametgah bile alamazdın , şimdi internetten dedenin soy ağacını bile bulabiliceğin sistemler geliştirdiler tek tıkla herşeyini alıyorsun.Sayamayacağım okadar şey varki , yani biraz insanları kötülerken yapılan şeyleride görün biraz öyle herşeyi toz bembe görmeyin , ben sizin babanızın diyip tüm sülalesine bankaları hortumlatan , macaristanda devletin hazinesinden alınan para ile kumar oynayan devlet büyüklerimiz oldu.Demoktarik bir ülkedeyiz yok sen akpelisin ne demek ? Akp'yi tutanlar bu ülkenin insanı değilmi sen kimsinki onları ayrıştırıyorsun , demokratik bir ülke istersem muz partisine veririm sende ağzını açamazsın nasıl ben senin hangi partiye oy verdiğini yargılayamazsın. ( 79 olcak yanlış girilmiş üye olurken )

Şimdide Man Adamız meşhur hep güzellikleri saymışın insanlarımız artık mutlu değil kadın cinayetleri almış başını yürümüş boşanmalar ona keza vs vs Çocukluğumdan bilirim cebimdeki 3,5 metal parayı harca harca bitiremezdim şimdi çarşıya çık en ölüsü masrafın 100/150 tl evet çok ülke geziyorum lakin hayatımın büyük bölümü Türkiye'de geçiyor sen öyle bir anlatıyorsunki farklı dünyalarda yaşıyoruz algısı oluştu bende