neden onların vatanı değilmi ? sadece seninmi söz hakkın var , onlar yatırımlarını türkiyeye yapıyor ,akrabaları türkiyede tabiki söz hakları olcak senin olduğu kadar onlarında hakkı var
yaşamadığı ülkeye ne hakları varda müdahale ediyorlar? geleceği ile oynuyorlar? avrupada yaşayan kitlenin %95'i malum partiye oy veriyor ve vatanlarını çok seviyorlar ise gelsinler asgari ücretle türkiyede yaşasınlar? 1 ay dayanamazlar. onların türkiye üzerinden oy kullanarak söz hakkı var ama yaşamadığı ülke için? binlerce tl kazanıp rahat lüks hayat sürecekler gelip oyunu kullanıp insan muamelesi görüp tatilini yapıp alışverişini lüks hayatını sürecek biz 2324'ye sürünecez...
onların hiçbir hakkı yok olamazda çok istiyorlarsa gelsinler burada yaşasınlar
bu görüşünüz onlardan biriymiş gibi geliyor bana....