eskiden devlet kendini yönetiyordu şimdi devlet ülkeyi yönetiyor. Bu ülkede chp iktidar olmak istiyorsa hdp ve iyi parti ile ittifak olmak zorunda belediye seçimlerinde olduğu gibi yoksa 20 yıldır inceninde dediği gibi girmişsin yenmiş Şöyle birşeyde var ist belediye seçimlerinde şuan tekrar seçim olsun kesinlikle imamoğlu kazanamaz açık ve net söylüyorum....