Cidden nasıl mantık yürütüyorsunuz anlamış değilim ,uzaydanmı geldi bu teknoloji ? kendi yazılımlarını üretmeye başladın kendi makinelerini , savunma sağlık alanlarında yapılan okadar gelişmeyi , uzaylılarmı getirdi ? Sizin mantığınız yapılan tüm kötü şeyleri AKP yaptı yapılan iyi şeyler zaten teknoloji gelişti diye yorumluyorsunuz.
Akparti 2011'e kadar iyi götürdü, bunları kimse inkar etmiyor, 2011 2012 den sonra aşırı yozlaşma ve bozulmalar oldu, insanlarda haklı olarak artık yöntemin değişmesini istiyor, bunda garipsenecek ne var,
Size kalsa 10 yıl önce yaptığı iyi şeyler yüzünden 1 milyon yıl daha iktidarda kalsın, sizce bu mantıklımı
Belki Mansur Yavaş Ülkeye daha çok şey katacak, Nerden biliyorsunuz Erdoğandan daha iyi olmayacağını, Kendisine hem şans tanımıyorsunuz hemde mevcut iktidar gibisi gelmez birdaha diyorsunuz
Doğmamış bebeğe don biçilirmi, Nerden biliyorsunuz gelenin gideni aratacağını,